Nu alle Pampers New Baby luiers midpakken met 50% korting bij Kruidvat! Als je een voordeelkaart hebt en via de site de aanbieding activeerd, is deze tot 19 oktober 2012 geldig.
Met je voordeelpas kun je inloggen op de website. Ik weet niet zeker of je dan de dagaanbieding ook te zien krijgt, maar ik denk het wel.
Krijg je wel dagelijks de aanbiedingen via de mail? Ik heb volgens mij al wel een jaar lang eens in de maand of in de 2 maand de new-baby voor de helft.
Ik krijg elke dag mail, heb ook interesse (of hoe dat heet) Baby&kind. Heb altijd korting op haarkleuring, handcreme (0,10 euro korting), always maandverband... De kortingen vallen vaak tegen en meestal zijn het dingen die ik nooit gebruik. Slechts een enkele keer iets voor baby&kind...
Hier ook ambi pur zooi Heb deze aanbieding een maand of 3/4 geleden wel een keer gehad. Zag wel net in mijn mail dat Etos volgende week 5 halen 3 betalen heeft op alle mid en extra pakken, maar op=op en alleen de gestickerde pakken doen mee (pakken met oude aantallen of verpakking ofzo?)
Gek hè? Ik had een reis naar Istanbul en mijn moeder had de luieraanbieding?? Heb ze nu dus via de pas van mijn moeder gekocht.
Ik had de pampers aanbieding (meteen maar naar kruidvat gegaan gister) maar mijn moeder en schoonmoeder hadden andere aanbiedingen.
Jaaaa!!! Ik mag ook naar het Aviodrome.... Pffff. Ik vind de pas en de aanbiedingen tot nu toe echt erg tegenvallen. Al snap ik best dat er andere mensen zullen zijn die het wel geweldig vinden om daar naar toe te gaan...
ja ze wordne wel minder, ik heb in het begin ook wel semabed baby voor 1 euro gehad en dan maximaal 4, was ik 4 euro kwijt ipv 24 voor mijn badolie of natusan heel goedkoop. Valt tegenwoordig erg tegen. Ik had gister de pampers ook maar heb ze die keer daarvoor ook niet gehad. Maar in totaal nu 4 keer dus ik heb eigenlijk genoeg
Als het goed is heeft etos nu ook new baby pampers (of andere maat) 4 voor 25,-! Althans die hier in de buurt zit. Dus ik zou als ik jullie was gewoon even voor de zekerheid naar de etos.
Hier wel die aanbieding gehad, maar in de hele omgeving(en volgens hen landelijk) geen ney baby 3 meer. Is uit het assortiment
Kan me eigenlijk wel voorstellen dat deze er uit gaat. OP het moment dat ze maat 3 passen kunnen ze meestal goed over naar baby-dry en in maat 3 van baby-dry zitten 46 pampers terwijl er in de maat 3 van new baby maar 38 zitten en normaal kosten ze hetzelfde, waardoor de meeste mensen tegen die tijd wel over zullen stappen op baby dry. (maar met een aanbieding als deze kun je natuurlijk beter new-baby houden).