Actie voedselbank

Discussie in 'De lounge' gestart door Djinti2011, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zou jij een produkt doneren aan de Voedselbank?

1. Ja

2. Nee

3. Misschien

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.741
    903
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik doneer regelmatig eten aan de voedselbank.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

En als jij in de WSPN ofzo zit mag je geen eens een dure auto hebben of uberhaubt een auto hebben tenzij je niet met het ov naar je werk kan en dit kan aantonen.

Zodra ze zien dat je wel in een te dure auto rijd word het traject stop gezet.

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    doe ik elk jaar aan mee. ;0

4. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb ze nog nooit gezien, maar zou wel meedoen!

5. Delta

Delta Niet meer actief

#65 Delta, 24 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2011
    ik weet het niet.. ik fietste een keer langs en zag een dikke vrouw uit een dikke bmw stappen met huilende kinderen. uh ja! .. nee sorry, dan krijg je toch gewoon een verkeerd beeld?!

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

#66 Aszz, 24 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2011
    Hier ook buren die 5 kinderen hadden, inmiddels uit huis geplaatst, maar tot voor kort kregen ze wel voor die 5 kinderen eten.
    Tot er een bonnetje op straat lag, waarop dus te zien was dat ze nog eten kregen voor de kinderen.
    Toen is er wel de voedselbank gebeld hoor.

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja zou zekers doneren... alleen heb ik zo'n soort actie nog nooit gezien?????
    jammer.... want denk dat het heel wat zou opleveren!

8. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Waarom de nadruk leggen op Dik ??

En wie zegt dat dit haar auto is ? Heb je dr kenteken na getrokken ?

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zou overigens wel willen schenken wanneer ik zeker weet dat het bij iemand terecht komt die het ECHT nodig heeft. Het is gewoon jammer dat de slechten het voor de goede verpesten. Door verhalen die ik heb gehoord enz. Is mijn vertrouwen dat het bij de juiste personen terecht komt helaas erg gedaalt.

Bedenk nu wel, waarom zou ik me laten beinvloeden door slechte verhalen?Als ik schenk is er een kans dat er iets terecht komt bij iemand die het wel echt nodig heeft!

@delta: vraag me af waarom je moet vermelden dat het een "dikke negerin" is. Vind het nogal onbeschoft.

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Ik heb het bericht aangepast.

11. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Dat zou je nog verbazen;)

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou kijk dan maar eens het programma terug van de diva's draaien door en dan de aflevering over een voedselbank... dat zal jou nog eens verbazen!

13. Delta

Delta Niet meer actief

tja het is gewoon een feit wat ik heb gezien, toevallig, zie ik haar wel vaker in die auto.. ach whatever.. ik vind het wel jammer voor de mensen die het wel hard nodig hebben

14. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ik zou het wel doen als ik zeker weet dat het eten naar de mensen in Nederland gaat
    ik ga geen Polen of iets dergelijks helpen!
    er zijn genoeg mensen in Nederland die het moeilijk hebben.
    wordt een beetje zat dat we maar steeds geld/ voorraad etc naar het buitenland blijven sturen... (maar das een ander verhaal)

en voor degene die er toch stiekem tussen staan en er eigenlijk geen recht op hebben, zij moeten zichzelf s'ochtends in de speigel aankijken en met zichzelf en hun bedrog leven, ik niet! dus laat ze lekker doen! wel jammer dat ze het verpesten voor een heleboel mensen die het wel hard nodig zijn!

15. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ja en dat heb ik dus ook!

16. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Ik heb het hier nog nooit gezien, ik zou mee doen.

17. susy26

susy26 Niet meer actief

als er bij ons zoiets zou zijn,zou ik ook meedoen!

18. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hier in Frankrijk stonden ze (de Franse equivalent dan he?) een paar weken geleden ook in verschillende winkels. In de eerste winkel wist ik niet wat het was, toen we in de 2e winkel kwamen was het kwartje gevallen en hebben we een paar artikelen gedoneerd. We hebben ons voorgenomen om de volgende keer veel meer te doneren. Ik vind het een heel goed initiatief. Je kunt er in ieder geval van op aan dat je donatie voor de volle 100% op de goede plek terecht komt...

19. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ja ik zou dat wel doen als het van de Nlse voedselbank is, maar niet voor de acties voor naar Roemenie o.i.d. waarbij je bij de ingang van de supermarkt een lijst in handen gedrukt krijgt waarop de producten staan waaruit je mag kiezen (Appelsientje ipv Euroshopper etc.). Dat staat me gewoon een beetje tegen.

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

echt waar? Wist niet dat ze zo deden zeg. Wat belachelijk. Ze moegen blij zijn dat mensen willen doneren. A merken kopen we nauwelijks zelf. Is te duur en vind eigen merk ook net zo lekker al dan niet lekkerder. Ik vind dat een slechte zaak en kan me dan voorstellen dat je dan niet meedoet.

Deel Deze Pagina