Actie voor mensen in Nederland

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    vandaar dat ik toen geen uitkering wilde want we kwamen goed rond van het loon van me man hoezo dan uitkering trekken

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wij hebben net afgesproken dat zodra het gebeurd dat we allebei werk gaan zoeken tegenlijk dus dat moet wel goed komen met ons al moet ik de stront van honden van de weg halen

maar weer ontopic! ik heb wat vriendinnen ginformeerd hier over en die willen ook allemaal mee doen:D

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @mamabeer: Als ik jullie was zou ik nu al gaan solliciteren als je weet dat dit er aankomt.
    Veel succes!

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ja wilde ik ook al gaan doen maar we weten niet hoelang het duurt voordat het gebeurd ze zijn al bijna faliet maar wanneer het echt zo is:( kan nu zijn kan ook over een paar maanden

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Jullie zijn best grappige mensen
    Want ik HAD schulden dat heet WSNP
    Ik WAS dakloos in 2004 (en heb een huurwoning gekregen binnen 3mnd dat heet woonfriesland.nl)
    Ik heb al 5 jaar een wwb uitkering omdat ik niet bemiddelbaar ben naar werk
    Wat inhoud dat ik stoornissen heb en de ziekte van crohn
    Zal nog een paar jaar in de 4de fase zitten in de wwb totdat dat allemaal op regel is

Even terug op mijn berichtje over het krijgen van kleding en speelgoed en dat ik dat best zelf had kunnen kopen tja dat heet vrijgevigheid van mensen als ze horen "uitkering"
    En ja ik ben een nederlander die gierig is en graag gratis dingen krijgt :p
    Daar is niks mis mee

Ts?Mensen als jij maken de wereld weer mooi dat is 1 ding wat zeker is...(voor mensen die het echt nodig zijn)
    Maar denk wel aan 1 ding dat niet iedereen armoedig is en hulp nodig is
    Hoe wil je dat 100% zeker weten?

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    ;)

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Mijn oud collega'tje had ook de ziekte van crohn en werkte ook gewoon en ken nog iemand die gewoon werkt met die ziekte dus dat vind ik geen excuus .. sorry ..

er niets met gratis dingen krijgen, het gaat er om hoe je het formuleert en dan vooral de smilies er achter ..

Je kan niet controleren of iemand echt oprecht is of echt last heeft van armoede oid ik ga uit van de goedheid en de eerlijkheid van de mens als ze om de gratis spullen vragen ..

Vind het aardig dat je zegt dat mensen zoals ik de wereld weer een beetje mooi maken maar ik vind het jammer dat je een beetje sarcastische reageerde wat betreft het krijgen van de gratis spulletjes die jij hebt gekregen ...

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Idd :(

Misschien kan Puzzcat die spulletjes dan wel aan chantal doorgeven als ze ze toch gewoon zelf kan kopen :p

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    #129 mamabeer, 18 jan 2010
    Laatst bewerkt: 18 jan 2010

hier wil ik toch even op reageren ik heb een vriendin die juist heel veel last heeft van de crohn en me schoonzusje heeft het ook het ligt eraan in hoe erg je dr crohn hebt. Er zijn mensen die kunnen werken maar er zijn ook mensen die het zo erg hebben dat ze niet kunnen werken. Zo ligt die vriendin van me om de haverklap in het ziekenhuis en heeft vorig jaar ook een zware operatie achter de rug gehad. Ze heeft altijd klachten en het is soms ook zwaar om voor dr zoontje te zorgen. Nu moet ze iedere maand naar het ziekenhuis voor medicijnen te krijgen via het infuus ...remicade heet het en daar wordt je heel moe en futloos van. Als ze dat krijgt slaapt dr broer ook vaak bij dr omdat het gewoon reteeng is. Je hebt gelijk en ook ergens weer niet de een kan wel werken en dan ander niet.en me schoonzusje ken wel werken en op dit moment is ze ook ziek en tig keer opgenomen

10. chantal1984

Uiteraard zijn er verschillende types van de ziekte ... Het ging mij er alleen om hoe zij de post bracht ;)

11. chantal1984

hahaha ja dat is een goed idee ..

Dus puzzcat heb je nog spullen ???

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee ok:) ik wou het alleen even laten weten dat het soms heel zwaar kan zijn en ik zelf heb er ook moeite mee dat ze zo eronder lijdt

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Volgens mij kun jij daar niet over oordelen. En bovendien schreef ze er ook nog achter dat ze ook andere stoornissen of zo had.

En wat betreft de manier van formuleren, volgens mij had ik jou daar op een ander topic ook over aangesproken. ;)

14. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    ik verbaas me erover dat de sfeer in zo'n goed topic zo snel negatief wordt.....

15. chantal1984

Ik ga ook niet meer reageren op de negatieve reacties ;) ..

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    mijne was niet negatief bedoeld;) wilde alleen even uitleggen hoe de ziekte kan zijn :D

17. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Go chantal!
    Ik ga je topic volgen!

Puzzcat, meid, ik vind dit gewoon echt asociaal gedrag, misbruik maken van de goedheid van anderen. Prima dat je dat doet, maar houd dit soort info voor jezelf. Ik zou me werkelijk waar kapot schamen met zo'n houding.

18. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    lijkt wel alsof er steeds over deze reactie heen word gelezen.
    maar hier ben ik het dus mee eens!
    chantal, ga eens op deze hyve kijken en sluit je hierbij aan!
    dan heb je al gelijk een groot netwerk om mensen te bereiken,
    en ga je mekaar ook niet voor de voeten lopen.

19. chantal1984

Ik lees hier niet over heen hoor :D .. Heb er gekeken, maar wil eerst ff mijn eigen hyves / actie opzetten :D en het loopt al goed, we zitten al aan de 50 leden, dus als jullie nog mensen kennen die het nodig hebben verwijs ze dan naar de hyves..

@mamabeer: Had jou berichtje ook niet als negatief ervaren hoor ;)

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum

haha dat idee had ik dus ook moes maar denk zeg het niet nog een keer hihi
    maar aansluiten hierbij ja dan word je nog bekender en krijg je nog meer spullen en nog meer leden die het wel echt nodig hebben.

hier in hengelo hebben wij vorige week de 16de in de krant gestaan en zijn paar maand terug op radio rtv oost geweest

et was een tip want zo ben je nog bekender en dan sluit je je aan is net zo makkelijk. ook al loop de jouwe goed dat wilt niet zeggen dat steun erg handig is zeker niet van mensen die dit al erg lang doen

Deel Deze Pagina