De naam zegt het al. Alhoewel groot... moet er natuurlijk wel animo voor zijn haha. Ik heb een paar jaar geleden al eens op een ander forum mee gedaan en nu leek het me leuk om weer eens te starten met het ruilen van dingen waar je zelf niks mee doet en een ander misschien wel erg blij mee maakt. De bedoeling is dus dat je hier aangeeft wat je te ruil hebt en als iemand interesse heeft kan ze reageren met een ruilvoorstel. Het is dus niet de bedoeling geld te vragen voor hetgene dat je aanbiedt (Evt verzendkosten kan natuurlijk besproken worden mochten deze niet gelijk zijn voor beide partijen). Ik zal alvast wat dingen neerzetten die ik in de aanbieding heb. Zal later nog meer erbij zetten, moet zo aan het werk dus heb weinig tijd. Hopelijk is er animo voor.
Leuk bordje voor een lieve meid. Handige snackbakjes (helaas heb ik nog maar 5 deksels bij 6 bakjes). Avent bekers en nog een opzetstuk voor de borstkolf.
Wat een leuk idee! Ik zou zo ff gauw niet weten wat ik wel zou kunnen ruilen. Als ik iets niet meer gebruik dan gooi ik het meestal zo weg. Tenzij het wat groots is, dan gaat het meestal mp op. Maar kan me zeker voorstellen dat dit voor veel mensen wel aantrekkelijk is.
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Het mag wel, er is zelfs een subforum voor
Hahaha ik ben echt een oen. Dit wist ik namelijk, heb zelfs al eens een topic hier geopend. Bedankt voor het verplaatsen. Ik heb nog wat ruildingen: Roze trui maat 80 Grijze trui maat 74