Ja ik ben er geweest met mijn man en mijn zus en ouders. Kan best. Maar je moet er wel van houden. En dat doen wij niet Ligt eraan wat je zoekt als je all inn vermaak samen wil hebben is het inderdaad een goede keuze.
Wij zijn er als stel geweest. Jaren terug haha! Wij vonden het wel erg leuk, voor een keertje! Je moet er wel echt van houden. Zou er niet elk jaar naartoe gaan ofzo.
Wij zijn er 1x geweest. Vonden het wel leuk maar! Wij zijn doordeweeks gegaan. Bijna geen mensen en ook bijna geen bars open. Dus geen drukke dronken mensen. Al zagen wij bij het weggaan wel al mensen bij het ontbijt aan het bier zitten Het leuke was juist dat je van alles kon doen, bowlen, minigolf, poolen, zwemmen, kermis (al hebben we daar heel even rond gelopen en toen weer weg). Ook het gewoon kunnen pakken wat je wilt is fijn met drinken haha maar het eten is wel weer echt all inclusive eten. En ik ben nogal een moeilijke eter Wij willen zeker nog een keer terug met de ukkies maar dan niet in een weekend want als ik dat zo hoor en lees is het dan echt bal met dronken mensen en veel politie.
Hangt er vanaf wat je leuk vindt Wij zijn er geweest met mijn ouders, ons gezin en het gezin van mijn broer. We vonden het best leuk. Het hotel is heel compleet, kamers waren mooi en het eten prima. Er is alleen geen buiten (alleen een terras), dus ik zou niet in de zomer gaan.
Ligt eraan wat je leuk vind denk ik. Maar persoonlijk zou ik er niet heen willen. Ik heb er nog een beeld bij van trainingspakken, sokken in slippers en dronken mensen, oude meuk en donker vooral. Maar ik ben 1 keertje geweest zo’n 25 jaar geleden, dus het kan iets veranderd zijn
Mijn schoonouders vinden het geweldig. Ik sluit me aan bij bovenstaande: het lijkt mij horror. In ieder gezelschap.
Wij zijn er vorig jaar met de familie geweest ivm schoonvader zijn 80ste verjaardag en het is me 100% meegevallen. Was nog net voor de eerste lockdown. De kinderen vonden het ook enorm leuk maar ik zou er niet met zijn 2-en gaan zitten want dan ga ik 100x liever naar een leuke stad met een fijn hotelletje. Schoonmoeder wordt volgend jaar 80 en die had het er alweer over om er heen te gaan en ik vind het prima als ze dat graag willen al vraag ik me wel af hoe het nu is met al de buffetten waar je normaal gewoon wat kon pakken.
Dit is ook mijn beeld inderdaad. Wij zijn een jaar of 15 geleden daar geweest. Zou er niet snel weer naar toe gaan.