All-inclusive vakantie met 4-jarige

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Ronvan, Jun 24, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ronvan

Ronvan Lid

Nov 18, 2020
    16
    4
    3
    Male
    Hoi Hoi,

we zitten er aan te denken om in augustus toch nog op vakantie te gaan met onze 4-jarige dochter. Hebben jullie hier ervaring mee? en hebben jullie misschien tips of iets dergelijks, we zaten zelf te denken aan een grieks eiland of de canarische eilanden. Tevens lijkt all-inclusive wel lekker, dan hoef je nergens op te letten verder.

Iemand nog tips?

2. Butchke

Butchke Niet meer actief

Wij vonden het altijd wel lekker met kleine kinderen, maar max. 8 dagen.
    We deden het ook nooit als ‘hoofdvakantie’, maar als extra weekje in voorjaar of herfst.
    Je hoeft idd nergens op te letten qua eten en drinken, de hele dag is alles verkrijgbaar, op zo’n resort maken ze makkelijk vriendjes, er is animatie etc. Beetje camping idee maar dan lekker luxe.

edit: onze favo resorts liggen wel in Turkije. Zooooo luxe
    Maar qua land zou ik eerder kiezen voor Griekenland, Mallorca (fijnste zee en strand) of Canarische eilanden.

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind de griekse- ionische eilanden erg leuk, omdat daar de zee ook zo langzaam diep wordt. Ideaal met jonge kinderen. Verder geen echte tips qua locaties ;) .

4. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,491
    13,945
    113
    Female
    De all in hotels op de canarische eilanden zijn prima, en qua sterren vergelijkbaar met de Nederlandse hotels.
    Turkije absoluut niet, daar moet je minimaal 1 ster lager rekenen.
    Verder hadden wij toen de kinderen klein waren, wel altijd hotels waar ze ook een uitgrbreider kinder buffet hadden. Dus niet alleen patat, maar bijvoorbeeld ook pasta met verschil keuze qua sausjes, verschillende soorten vlees en vis etc. Net als de volwassenen, maar vaak wat leuker opgemaakt.
    Ik herinner mij een vakantie toen mijn zoon net 4 was, daar kon je naast het zwembad ijsjes halen, die ging dus om het uur een ijsje halen (vaker mocht niet van mij) en trots dat hij dan was!
    Animatie is er vaak wel, maar gebruiken wij nooit, dus geen ervaring mee.

5. Butchke

Butchke Niet meer actief

Wij vinden de nieuwere 5 sterren resorts in Turkije juist vele malen luxer met veel betere en uitgebreide service dan de resorts op de Canarische eilanden of Griekenland. Wij kiezen wel altijd een hotel wat recent geopend is en niet al 5 jaar geruïneerd wordt door toeristen.

Share This Page