C1000 Sintboeken bij DE-producten

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by maria80, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    Is er iemand die de boodschappen doet bij de C1000? Je krijgt daar, net als voorgaande jaren, 3 weken gratis sinterklaasboeken bij bepaalde producten (vooral van Douwe Egberts, maar soms ook bij andere producten). Elke week is er weer een nieuw boek.
    Ik zou graag de 3 boeken willen hebben, maar er is hier geen C1000 in de buurt.
    Wie zou er voor mij de boeken kunnen scoren en ze naar mij willen verzenden? (verzendkosten worden natuurlijk vergoed, dat lijkt mij logisch!)
    Ik hoop op een positieve reactie, alvast onwijs bedankt!

2. Roes

Roes Fanatiek lid

Oct 9, 2009
    1,791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    ik ga eerst voor mn eigen mannetje sparen maar ik heb nog een zus dat dagelijks naar de C1000 gaat, ik zal eens vragen wat zij met de event boekjes doet. als er wat over is zal ik je mailen..

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    Het zou erg leuk zijn als het gaat lukken!! Alvast bedankt voor de moeite.
    Of is er nog iemand anders die ze voor mij kan regelen??;)

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    maria

jan linders en plus hebben dezelfde actie. :D tenminste hier wel .
    bij plus krijg jeook boekjes of kleurpotloden. bij 4 pakjes thee geloof ik en bij jan linders het zelfde. heb voorgaande jaar bij jan linders er 3 gehaald.

en nu dit jaar dusbij c1000 mis alleen het 2e boek :( deze hadden ze niet ????? dus deel 2 van sinterklaas boeken...
    heb alleen 1 en 3 en dan deze week de laatste? geloof ik. ene blauwe boek. die ga ik dan morgen halen ( heb thee voor tien jaar geloof ik nu in me kast !!) :D

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    AutoViewer bladzij 11/12 staat doe boek van sesamstraat en kleurdozen. maar bij ons hadden ze bij jan linders dus ook gewoon die andere sint boeken leggen ( deel 1 en 3 en 2 dus niet anders had ik die ook mee genomen )

en bij de plus staat geloof ik niet in het krantje maar in de winkel staat dat rek er wel , heel raar op een idiote plaats. ene rek staat dus de thee en de koffie van douwe egberts en pickwick en vervolgens 3 meter verderop staat pas het rek met de boekjes......

6. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    Hoihoi,
    Hier hebben we wel een plus, maar die heeft dus de kleurpotloden en het doeboek maar niet de Sintboeken. En die zou ik dus graag willen!
    Dit zijn de boeken van 2010:

15 november: Sinterklaas en het Kleine Hoogtevreespietje, Youp van ’t Hek en Marije Tolman.
    22 november: Amerigo Amerigo door Bibi Dumon Tak en Typex.
    29 november: Sint en de cadeautjesdief door Martine Bijl en Loes Riphagen.

Als iemand ze naar mij zou kunnen versturen (niet voor niets natuurlijk) zou ik erg fijn vinden!
    Alvast bedankt, groetjes.

Share This Page