verjaardagstraktatie show foto

Discussie in 'De lounge' gestart door Ikbenhetmaar, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik ben een beetje inspiratieloos. Mijn dochtertje wordt bijna 3 en gaat trakteren op de psz.
    Alles wat ik tegen kom op internet vind ik niet orgineel meer..kom maar op met de foto's creatieve dames!!

2. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Ik heb een jaar uitdeelboekjes gedaan en vorig jaar een bert en ernie bal. Leuk ingepakt ziet het er al gauw gezellig uit. Ik ben niet zo'n voorstander van snoeperij, omdat je op de creche met kinderen van 0 tot 4 in een groep zit. Dus op zoek naar iets waar ieder kind wat aan heeft.

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Mijn dochtertje zit op de peuterspeelzaal in een groep met kindjes vanaf 2 jaar.. het hoeft ook niet persee iets met snoep te zijn, fruit is ook goed.. maar wil iets leuks in elkaar knutselen samen met haar.

4. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Mijn zoontje wordt over 2 weken 4 en ik ga voor mijn doen nu een keer wat creatiever zijn.
    Voorheen deed ik gewoon uitdeelzakjes met wat snoep, ballon en fluitje ed.

Nu heb ik plastic schepjes gekocht die ik zeg maar vul met wat snoep en klein speelgoed en dan met cellofaanpapier inpakken en dan een sliertje met kaartje eraan. Waar op staat Ik wil niet opscheppen maar ik ga naar de basisschool.

Ook heel simpel maar voor mij creatief genoeg zeg maar ;) haha!

5. Triskele

Triskele Niet meer actief

mijn zoon zijn traktatie dit jaar

een bloempotje met drinkpakje erin, broodje, klein ontbijtkoekje en een potloodje met een bloem erin geknipt met hierin een kleine portie jam.

6. Triskele

Met onze dochter heb ik puntzakje gedaan met schepje en zandvormpje erin (lobbes.nl zijn ze goedkoop staan nog meer leuke dingen op!) en dan een doosje rozijntjes erbij (je mag alleen maar dat trakteren van de PSZ dus dan heb je verder weinig keuze hihi)

7. TantePerenboom

TantePerenboom Niet meer actief

Ik heb eierkoek muizen gemaakt als traktatie toen mijn zoontje 3 werd.

Bijgevoegde bestanden:

8. Triskele

die van afscheid van PSZ van onze zoon

een pakje wicky, een snelle jelle, een zakdoekje eromheen met potloodje en gum eraan en een medaille voor zijn beste vriendjes (allemaal dus hihi)

Zakdoekjes hebben ze leuke en goedkope bij de zeeman, snelle jelle was aanbieding en potloodjes hebben ze leuke bij de HEMA (6 voor 1,10 euro met gum erbij dus)

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik had deze gemaakt voor dochter haar 4de verjaardag op haar schooltje.....(speciale opvang groep)

lekker gezond en viel in de smaak!

10. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Dit hebben wij getrakteerd terwijl ze op het kdv thema dierentuin hadden. In de "snoepjes" zaten cheese dippers

11. Triskele

schattig!

12. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Dit hebben wij gemaakt voor zijn 3de verjaardag. De piraten muntjes in de mandjes en de spiezen voor de dag. Mijn zoon is helemaal gek van playmobil en piraten en fruit en kaas hahaha vandaar deze combi

13. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Toen mijn dochter 3 werd, eierkoekmuisjes gemaakt en toen mijn zoon 1 werd rijstwafels leuk verpakt:)...

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Mijn dochter is helemaal gek van paarden ;)

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    en de jongste van hello kitty

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  17. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Voor mijn dochters 2e verjaardag en afscheid groep een kleine krentenbol met hoofdje Woezel of Pip. Net een echt hondje samen met een uitdeelboekje:

Voor haar 3e verjaardag een plastic beker, te koop bij Xenos, met vers gemengd fruit. Roltong, oftewel toeter erbij en ze waren er helemaal blij mee:

Bijgevoegde bestanden:

18. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik heb alleen een actie foto :) het was een plastic beker
    met plop koekjes van de action 1,40 per 8 en bellenblaas
    en daar op een plop mutsje gemaakt met haar naam en een hartje met een 3 :) ze waren er erg blij mee!

en de vorige was een beker met een flesje drinken en een koekje en woezel en pip op de beker geplakt :)

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Wat een leuke dingen al!!! Wauw!!

20. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Wat een leuke dingen, ik heb ook al heel veel gemaakt.
    Maar een jaar heb ik het heel gemakkelijk gehad. het was warm weer, En hij wouw ijsjes uitdelen.

Dit ook met de juf overlegd en ze vond het een super idee, de kids hebben buiten dus allemaal een lekker knetter ijsje gegeten.

Deel Deze Pagina