VoordeelPas van Jonge Gezinnen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Shaas, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaas

    Shaas Actief lid

    23 feb 2008
    136
    0
    0
    Ik zit te twijfelen of k hem moet aanvragen.. Wie van jullie heeft hem en gebruik je hem ook of is het zo een pasje die je portomonnee niet uitkomt..



    Groetjes Shaas
     
  2. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Bij mij is het dus z'n pasje die me portomonnee niet uitkomt.
    Heb hem nog niet 1x gebruikt.

    Weet alleen niet meer of ik er voor betaald heb of niet.
    Tegenwoordig heb je zoveel pasjes haha.
     
  3. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ik heb hem ook en doe er niks mee dus ik heb hem afgezegt.

    @Lindavg je moet er elk jaar 10 euro voor betalen.
     
  4. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Ik doe er ook niks mee.....
     
  5. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ohw ok, nou dan ga ik dat maar eens opzeggen.
    10 euro is niet veel maar als je er niks mee doet.

    Kan ik beter gebruiken om wat voor de kleine te kopen haha.
     
  6. Lisje86

    Lisje86 Fanatiek lid

    26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ik wilde hem ook aanvragen maar doe het toch maar niet als jullie zeggen dat hij egt een portomonnee pasje is ;)
     
  7. Femmetje

    Femmetje Bekend lid

    24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Ik heb hem ook gehad. Het schijnt dat je er in vrijwel alle winkels korting mee krijgt. Ik koop vaak kleren bij MIss Etam en daar krijg je ook korting. Maar wat is nou een paar keer het geval geweest, ik loop onverwachts in de stad (woon in een dorp dus is toch nog een eindje rijden vanaf hier) zie leuke kleren en heb dat pasje gewoon bij. Maar dan nog krijg je geen korting, want je moet via internet via die site van jonge gezinnen eerst zo'n bon uitprinten waarop staat dat je in combinatie met die pas, die korting pas krijgt. Tja kijk dan ga ik niet helemaal terug naar huis rijden voor zo'n bon en dan weer terug om mn kleren te kopen. Dus dat werd ik ook al snel beu! Vandaar dat ik hem ook heb opgezegd en dus eigenlijk nooit heb gebruikt.
     
  8. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Je moet bonnen uitprinten om korting tekrijgen. En dan is het ook niet op alles of zo.

    Tegen mij werd er gezegt van dat ik overal korting kreeg nou nee dus.

    Had een apceptgiro gekregen dat ik weer moet betalen omdat mijn pas verlopen is. Moet ik nou bellen omdat ik hem niet meer wilt of ben ik daar mee te laat?
     
  9. moesje83

    moesje83 Bekend lid

    18 apr 2008
    911
    0
    0
    niet nodig dus die pas, dan doe ik het ook maar niet
     
  10. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    @Popje denk dat je daar helaas te laat mee bent maar je kan het proberen.
    Bij mij hadden ze zomaar 10 euro afgeschreven terwijl die vrouw van Felicitas tegen mij had gezegt dat hij gewoon afloopt(heb hem gratis gekregen die pas omdat ik wat had gekocht)dus ik gebeld en loopt het dus gewoon lekker door tot dat je afzegt nou ik was echt boos(en het ging mij niet om die 10 euro maar om de manier waarop het ging)dus ik dat contract erbij gepakt en idd in de kleine lettertjes staat het maarja ik zei ook waarom zegt dat mens dat er niet bij dan dat ik hem moet afzeggen :evil: ja weet ik niet ik was er niet bij :(
    Maar goed ik heb hem gelijk afgezegt en volgend jaar ben ik ervan af.
     
  11. Mandytjuh

    Mandytjuh Fanatiek lid

    4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hoi hoi de voordeel pas bied best veel mogelijkheden als je hem goed gebruikt.

    je kunt hem in verschillende winkels gebruiken oa bij miss etam ( 50,- kopen 10,- korting) simply collors, centerparcs ( op fiets verhuur oa ) verzekering dolcis en nog veel meer. ( bij deze moet je inderdaad een bon hebben, maar een slimme mama is op haar inkopen voorbereid en print ze van te voren uit en heeft ze standaard in der tas zitten ;) ) dat kun je doen met de inlog code die je destijds bij het pasje gekregen hebt.

    maar ook de countdown komt zeker van pas bij meer dan 10.000 bedrijven die eraan mee doen moet je denken aan restaurants, sommige pret of dieren parken, it's , de tuinen...
    nou noem maar op
    het is best de moeite waard om hem in huis te hebben vind ik, maar goed wie ben ik :)

    dus dames bonnen printen en iedereen heeft plezier van zijn/haar pasje :) ;)

    oh ja voodat ik een opmerking krijg over waarom er bonnen uitgeprint moeten worden, daar kan ik weinig aan doen vind het zelf ook raar dat je om er gebruik van te maken perse bij sommige deelnemers bonnen moet hebben.
    dus helaas hier kan ik echt niks aan doen. ;)
     

Deel Deze Pagina