Je hebt van die websites waar je je in kan schrijven en die houden je dan op de hoogte als jouw favoriete produkt ergens in de aanbieding is. Welke is het beste/handigst?
Ik zoek op deze site altijd met trefwoord baby voor alle babyspullen... het beste kan je op disndag kijken heb ik gemerkt...
www.koopjesannie.nl Daar staan elke dag de nieuwe aanbiedingen op. Moet je wel zelf ff kijken. Volgens mij hebben ze geen mailsysteem.
Bedoel je speciaal voor luiers enzo? Je kunt je registreren op de site: http://www.voorjekind.com Je kunt dan precies aangeven welke aanbiedingen (van luiers en billendoekjes) je in je mailbox wilt ontvangen. Dus alleen de merken en types die jij wilt (bijvoorbeeld alleen pampers active fit) en je kunt zoveel soorten aanklikken als je zelf wilt. Als ze dan bij een bepaalde winkel in de aanbieding zijn, krijg je automatisch een mailtje om je te 'waarschuwen'. Ik heb me een paar maanden geleden geregistreerd en het werkt prima. Iedere maandagavond krijg ik een keurige e-mail in mijn inbox. Echt een aanrader dus!