Ik heb per mail een link ontvangen waarmee ik de afhaalkaart kan afdrukken, ik heb dit dan ook gedaan. Nu enkele weken later krijg ik per post ook nog een afhaalkaart thuis. Zou ik de doos nou nogmaals kunnen ophalen? Er staat wel een streepjescode op, vraag me af of ze kunnen zien dat ik hem al eens heb opghaald. Zijn er meer die dit hebben gehad?
mijn 1e was gescand. De 2e afhalen was een probleem. Maar heb hem wel gekregen. Vriendlief was zo lief om de doos te halen terwijl ik het niet wist en hij zei dat we nog geen doos hadden ivm onze prematuur-baby (hij wist niet dat ik de doos al gehaald had. Hij zag de brief bij de post en ik had de mail ingeleverd) Ik voelde me achteraf wel schuldig dat ik 2 dozen had.
Ik heb hetzelfde nu idd met de baby box... vroeg me ook af of ik er nog een kan halen. maar dat ga ik dan ook maar doen.
Want er zit ook echt iets bij wat je dubbel moet hebben?? Hou het ook leuk voor andere mensen en haal hem gewoon 1x, er zit al zoveel minder in als een paar jaar terug.
Ik ben het wel met Mentiera eens. Ik kreeg ook een herinneringsbrief van de blije doos terwijl ik deze al opgehaald had, maar ik vind het niet eerlijk tegenover de anderen om deze dan ook 2x op te halen. Hou het eerlijk dan blijft hij hopelijk nog jaren bestaan!
Ze krijgen bij Etos zoveel dozen binnen als dat er ophaal kaarten verstuurd worden zeiden ze hier dus 2x ophalen kan wel maakt de winkel niks uit. Zie krijgen iedere week een nieuwe lading. Winkel staat hier altijd voor met baby en zwanger dozen. Heb hem ook 2x gehaald hoor.
ik had trouwens een groot verschil gezien de inhoud van mijn 2 dozen. De ene veel folders en een paar bruikbare dingetjes en in de ander natuurlijk ook veel folder maar ook veel leuke dingetjes. En dat vond ik wel vreemd
Ik moet de prenatal en de etos box nog steeds halen. Alleen is de prenatal zo'n 25 min heen rijden en 25min terug. Is denk ik het niet waard. En de etos heb ik pas van de week via mail gekregen.
Vandaag ook de felicitas zwanger box opgehaald. Best leuk, met billendoekjes, speen, knuffeltje, tubetje etos buikcreme, blikje 0% bier, flesje jillz 0%, 2 luiers en heel veel folders.
Heb nu een mailtje gehad, als ik hem wou hebben moest ik even bellen. Ik gebeld en ze brengen er een thuis. Dag later een mailtje dat ik hem bij de etos op kan halen. Ik naar de etos zijn ze op! Dinsdag komen ze weer binnen ik ben benieuwd wat er in zit