Bij Finn zitten ze er ook al! En er zit al een volgende te broeden! Lekker hoor...al dat kwijl en die vieze luiers
jah ze kwijlt ook veel maar veel poepluiertjes heeft ze altijd al gehad, ze heeft nu niet meer of minder.. wel meer stinky die luiertjes
hier nog geen 1 tandje door maar er zitten er wel een aantal...dus wacht de dag af! hij krijgt de 1e boven links denk ik die is het verste door
ik zie bij jayden de onderste 2 tandjes zitten zit zeg maar nog een dun velletje overheen dis al 2 weken zo ... en ook al 2 weken veel huilen veel poepen en stinken zooooow zielig voor hem en voor mij
Lekker vroeg zeg! Milan had z'n eerste tandje met 6 maanden en de tweede een week later. Ziet er echt heel schattig uit, alleen 2 ondertandjes!
Thijs kreeg zijn eerste tandje toen hij 5,5 maand was en 2 dagen later de tweede. Hij heeft nu veel bobbels in zijn mond, ben benieuwd wanneer de volgende komen...
mijn zoontje Rune kreeg pas op 11maanden zijn eerste 2 tandjes onderaan... ondertussen is hij net 1 jaar geworden, en heeft hij er ineens ook 4 bovenaan bijgekregen... hij haalt zijn schade dus ruimschoots in... het is idd superschattig die tandjes..
ik zie dat het dus erg verschilt wanneer tantjes komen.. wanneer ze tandjes hebben en beginnen te krijgen staat dat zo ondeugend hihihi