wanneer tandjes krijgen??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by noena, Nov 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    mijn schatje is nu 4 maanden en er beginnen 2 ondertandjes door te komen.. echt zo cute:p

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Bij Finn zitten ze er ook al! En er zit al een volgende te broeden! Lekker hoor...al dat kwijl en die vieze luiers:p

3. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0

jah ze kwijlt ook veel :D

maar veel poepluiertjes heeft ze altijd al gehad, ze heeft nu niet meer of minder.. wel meer stinky die luiertjes :D

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ja dat bedoel ik idd! Van die zure dunne! BAH! hahahaha!

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

hier nog geen 1 tandje door maar er zitten er wel een aantal...dus wacht de dag af! hij krijgt de 1e boven links denk ik die is het verste door

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    ik zie bij jayden de onderste 2 tandjes zitten zit zeg maar nog een dun velletje overheen dis al 2 weken zo ... en ook al 2 weken veel huilen veel poepen en stinken zooooow zielig voor hem en voor mij

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Lekker vroeg zeg!

Milan had z'n eerste tandje met 6 maanden en de tweede een week later. Ziet er echt heel schattig uit, alleen 2 ondertandjes!

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Thijs kreeg zijn eerste tandje toen hij 5,5 maand was en 2 dagen later de tweede. Hij heeft nu veel bobbels in zijn mond, ben benieuwd wanneer de volgende komen...

9. Blue Ice

Blue Ice Lid

Apr 28, 2008
    98
    0
    0
    bediende
    Mechelen
    mijn zoontje Rune kreeg pas op 11maanden zijn eerste 2 tandjes onderaan... ondertussen is hij net 1 jaar geworden, en heeft hij er ineens ook 4 bovenaan bijgekregen... hij haalt zijn schade dus ruimschoots in... het is idd superschattig die tandjes..

10. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

Aug 6, 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Nathan kreeg met 6 maanden zijn eerste tand. Inmiddels is hij bezig met tand 5 + 6

11. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    ik zie dat het dus erg verschilt wanneer tantjes komen..

wanneer ze tandjes hebben en beginnen te krijgen staat dat zo ondeugend hihihi

Share This Page