Hoi dames, Ik wil graag jullie hulp Ff vragen. Ik ken me vriend nu net 4 maanden en over een maand is hij jarig. Hij verast mij altijd super. Op me verjaardag gingen we bijvoorbeeld skieen in landgraaf incl. Bed and breakfast en heerlijk eten. Nu is het dus mijn beurt. Hij is heel sportief en heeft al aangegeven iets actiefs te willen doen. Nu dacht ik aan muur klimmen, maar ik twijfel nog en krijg van jullie graag nog meer tips
Blowkarten Lasergamen Paintballen Pitch & putt GPS tocht Down hill steppen Karten Wadlopen Veel plezier!
Ik ben ooit met een toenmalig vriendje wezen grotbiken en aanvullend hebben we ook nog de grot klautertocht gedaan in Valkenburg. Was echt een onwijs leuke ervaring! Daarnaast is het nu ook super gezellig in Valkenburg (je kan eventueel ook nog een bezoekje brengen aan de kerstgrot).
Ik ben weleens in de grotten geweest, ik vind het claustrofobisch! Muurklimmen is superleuk! Neem samen een uur les, krijg je echt leuke tips. Mijn nichtje en ik zijn ooit zo begonnen, daarna doorgestroomd in wekelijkse lessen. Is echt leuk.