weetje wat ik nu zo leuk vind. iedereen kan zich er in vinden en geven ze gelijk. 1,5 jaar geleden staakte de brandstoffen chauffeurs voor een betere cao. en toen was iedereen erop tegen want ze konden niet meer tanken beetje krom niet?
Ik snap het probleem niet zo geloof ik...? Er zijn honderden andere winkels waar je je boodschappies kan halen toch?
tja dan heb je je punt, niet alles supermarkten staken... toen wel alle brandstofchauffers.. dus das ook wat krom..
Nou deze stad wordt gedomineerd door de AH Ik ken maar 1 andere supermarkt in ons stadsdeel Iedere staakt tegenwoordig. Kom op zeg. Zullen we anders allemaal het werk stil leggen om meer loon of betere arbeidsvoorwaarden te verkrijgen? Mijn man is ook niet blij met zijn werk (zacht gezegd), ik zal hem ook eens opdragen te gaan staken
Heb een filmpje geplaatst maar toch maar weer weggehaald. KFC staat erom bekend dat ze hun kippen en personeel enorm slecht behandelen.
Woon je in de baarsjes, daar woont mn zus ook en ik ken daar alleen maar de AH haha. Ik merkte gister wel dat er wat dingen leeg waren hoor, er was helemaal geen sojamelk en yoghurt! Ik hou van de AH dus lijkt me goed nieuws dat ze een akkoord bereikt hebben.
hier in de winkel waren wel de hagelslag en aardbeien op.. dus.. maar ach. haal ik van de week wel ..