Acties baby-dump

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Atalanta, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Atalanta

Atalanta Nieuw lid

9 dec 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

iedereen wil natuurlijk niet teveel aan de baby-uitzet uitgeven, zo ook ik niet. Ik ging bij baby-dump kijken, zij hebben vaak leuke acties.
    Maar pas op bij het bestellen.
    Ik kreeg namelijk niet de korting die mij op internet beloofd was. Ten eerste worden kortingen niet automatisch verrekend in je factuur en moet je er sowieso zelf achteraan en ten tweede zou ik niet de korting krijgen die op internet stond. Mijn voorbeeld is de actie van de 'gratis' maxi cosi bij een combi kinderwagen. Ik koos voor een ander autostoeltje en zou de winkelwaarde van de maxi cosi als korting krijgen. Maar zij hielden de verkoopwaarde aan en dat scheelde 24 euro, in mijn nadeel.
    Dus let goed op als je gebruik wilt maken van een actie.

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Als je in de winkel bestelt, houden ze hier wel rekening mee. Je kan niet van een computersysteem verwachten dat het voor zichzelf nadenkt en bij afwijking van de actie ook nog korting doorberekent.

Daarnaast zijn de gratis dingen niet gratis bij de BD ;)
    Andere winkels zijn stukken goedkoper zonder bijv. het gratis autostoeltje, maar die moet je wel meerekenen in de totaalprijs volgens BD. Zo komen zij ook weer een paar cent goedkoper uit en zijn ze alsnog "de goedkoopste".

Je kan beter gewoon naar de winkel gaan en om korting vragen, als je bijv. je hele uitzet daar koopt. Ze zijn best schappelijk qua prijzen. Winkelprijs is niet per definitie de verkoopprijs!

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik ga zaterdag voor het eerst naar babydump. Ik ga de babydoos halen en had wat kleertjes besteld:D

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    huh? ik hoefde wel alleen het winkelprijs-verschil bij te betalen. later nog vet veel geld teruggekregen, toen prenatal met de mamamazzeldagen kwam. ideale winkel juist, die babydump!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik ben geen fan van de baby-dump. De naam doet vermoeden dat het goedkoop is daaro, maar als je goed gaat kijken kan de prenatal echt veel goedkoper zijn!

6. gimena

gimena Niet meer actief

haha dachten wij ook.

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach prenatal heeft er ook wel een handje van hoor. net voor de actieweek ingaat even d prijzen omhoog gooien...

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik ben er vandaag dus heen geweest, en het viel me tegen was zo' n kleine winkel hadden ze alles volgepropt , en heel wat oudere stellen boven de 40 :D sorry 40 plussers niet verkeerd bedoeld ofzo maar ik voelde me niet echt op me gemak daar. Verkoopsters keken alleen maar toe, ze hielpen je niet. En ik stond in de rij man man wat een geld gooien ze voor die spulletjes , ik ga beter naar de Hema. Vrouw voor me betaalde 500 euro nog wat voor simpele spulletjes:D

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Wij hebben een super goede ervaring met de babydump. Niet te klagen wij!
    Hier in Eindhoven is de winkel niet klein (vinden wij) je wordt geholpen wanneer je hier om vraagt. Heerlijk; geen opdringerige verkopers!

Maar.. Iedereen zijn eigen keus.. ;)

10. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Ik ben ook erg tevreden over babydump. Heb de halve uitzet hier vandaan.
    Idd in Eindhoven is de winkel erg ruim en erg vriendelijk personeel.

11. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wij hebben de babykamer (en accesoires) en de kinderwagen (en accesoires) besteld bij de Babydump in Sleeuwijk. Werden erg netjes geholpen daar. Bij binnenkomst werden we gewezen op de koffiehoek en werd er gezegd dat als we vragen hadden we een seintje moesten geven. We hebben de hele tijd dus ook geen medewerkster gezien die in onze nek liep te hijgen ofzo...pas toen wij op hen afstapten werden we netjes te woord gestaan en geholpen. Vond dat erg fijn; gewoon lekker zelf rondkijken en doen.

We hebben ook goed geprofiteerd van de laagste prijs garantie. De 1e bon was 1850 euro en uiteindelijk hebben we 1200 euro betaald door sites op internet van andere winkels in de gaten te blijven houden en telkens contact op te zoeken met de Babydump.

12. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Onze ervaring met Baby-Dump (Utrecht) is ook erg goed. Verkopers kwamen wel gelijk op ons af, maar als je zegt dat je zelf even rustig wil kijken, dan laten ze je wel gewoon met rust. Wij zijn er nu twee keer geweest, 1x met m'n man z'n ouders voor de kamer, en 1x met m'n moeder voor de kinderwagen. En beiden keren is goed bevallen. Als je gewoon van te voren goed inleest op de site over de acties en goed weet wat je wel en niet wil, dan kom je niet voor verrassingen in de winkel te staan. Wij kregen bij de kinderwagen een gratis Maxi-Cosi. Ik las iets over 40+ stellen... (niet dat dat uitmaakt, lijkt mij) Wellicht ligt dat dan aan het filiaal, of de dag/tijdstip, want beiden keren dat wij gingen liepen er alleen stellen van rond de 30. Verder klinkt en zijn ze ook gewoon goedkoop, maar ik vind dat je dat niet kan zien aan de producten of de winkel.

13. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook positieve ervaringen met babydump! Alleen de naam doet anders vermoeden, ze verkopen er gewoon normale spullen, en geen zooi ;). Ook zijn ze in veel dingen echt wel goedkope dan andere winkels hoor! Ga maar eens de przijen van bijvoorbeeld de happyhorse knuffels vergelijken! Ik heb ze bij de babymax gekocht en was zeker het dubbele kwijt! Om nog maar te zwijgen over de boxen, kleden, aventflessen en bewaardoosjes! Ik ga dus eerst kijken of babydump het heeft, en als ze het niet hebben ga ik pas naar prenatal of babymax!

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    de baby dump heet zo omdat het vroeger heeeeelll vroeger wel een tweedehands babywinkel was..
    maar doordat ze zo goed gingen verkopen heeft de zoon het van de vader overgenomen en is het nu gewoon een winkel met nieuwe spullen:) verhaal staat ook op babydump.nl

in eindhoven word je idd heel erg goed geholpen staan niet meteen in je nek en als je hulp vraag tof uitleg krijg je het meteen:)

ik is ook dik tevreden met babydump

15. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Hier ook erg tevreden over de baby-dump in Eindhoven. TOch redelijk wat gekocht :) De kinderkamer en de kinderwagen was ergens anders goedkoper,maar zeker voor de autostoelen hebben we daar mooie prijzen gehad. Vind het ook een extra leuke winkel omdat ze 15% tweelingkorting op alles geven. Alles wat je dubbel koopt, daar krijgt je dus korting op.

Vond het toen ik zwanger was ook erg fijn dat de toiletten lekker ruim zijn en dat er altijd broodjes zijn die je gewoon mag pakken. :) Was af en toe een uitkomst als ik weer eens last van misselijkheid had.

Verder geld dat je bij iedere winkel op moet letten of je niet teveel betaald. Niet meteen kopen scheelt een heleboel. Zo dachten wij dat de maxi cosi daar goedkoop was, maar we wisten het niet zeker meer. Hebben even mijn sb laten googlen op die stoelen en inderdaad, ze waren daar gewoon tientjes goedkoper dan ergens anders en dan moest de tweelingkorting er nog vanaf :)

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik ben ook super tevreden over de babydump. Wij hebben zo'n beetje alles daarvandaan ( roelofarendsveen). Toen we kwamen werden we ontvangen en er werd koffie aangebeoden, toen hebebn we bekeken wat we zo'n beetje wilde hebben aan de hand van ene uitzetlijstje. Daarna zijn we de heel winkel door geweest en hebben we advies gehad en tips enz enz.
    We zijn zo ongeveer een hele middag bezig geweest met dingen utizoeken en er bleef eigenlijk de hele tijd iemand bij.

En de service: gratis thuisbezorgd, gratis montage, laagste prijsgarantie met dezelfde leverignsvoorwaarden tot aan de geboorte. Zo kregen wij nog 100 euro terug 2 maanden nadat we alles gekocht hadden omdat de kamer ergens anders goedkoper was. Toen het werd gebracht en in elkaar gezet, gingen die monteurs pas weg toen ALLES is elkaar stond en nadat we alles hadden bekeken op evt schade enz.
    Wat bleek er was een hoeslakentje vergeten. Er werd gebeld en een dag later was die alweer in huis gebracht door de post.

Ik raad vrienden en familei aan om daarheen te gaan. We zijn in gouda geweest naar Babypark, nou die moeten nog steeds bellen met de mededeling of het kamertje nou nog wel of niet meer geleverd kan worden ( stond alleen nog een showroom model en die was al verkocht)

xxx

17. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag weer eens een beroep gedaan op de laagste prijs ;) bespaarde me toch weer 13 euro!

Deel Deze Pagina