Hallo allemaal, Weet iemand of er ergens een actie is voor de bugaboo cameleon 3. Ik weet dat dat mama mazzel dagen van de prenetal eraan komen, maar dat vind ik voor het mooi wat te laat om dan nog een kinderwagen te bestellen. Een maxicosi hebben we nog niet, dus een leuke actie daarmee kan ook.
Ik weet niet waar je woont, maar bij ons heeft de babywinkel in de buurt zaterdag 20% korting op Bugaboo Cameleon3.
Bugaboo doet vrijwel nooit mee aan acties, zeker niet bij winkelketens. Bugaboo is ook uitgesloten van deelname bij de mamma mazzel dagen.
Van de winkel waar wij onze Joolz wagen hebben gekocht, hoorden we dat Bugaboo idd bijna nooit kortingsacties heeft, en dat dat ook een reden is dat sommige winkeliers de Bugaboo-producten ook niet in het assortiment opneemt, ze schijnen behoorlijk strikt te zijn in wat hun verkooppunten wel en niet mogen aanbieden.
desalnietemin kun je rustig gaan onderhandelen in baby winkels hoor! ik heb destijds met een beetje lef en flink wat bluf 250 euro korting weten te praten op onze bugaboo donkey. (100 euro directe korting en 150 euro shoptegoed voor andere dingen uit die winkel) het zijn dure wagens en het gaat niet zo goed met de maatschappij dus ze zijn blij als ze zo een grote verkoop doen.
Echt? Is het je gelukt 250 eraf te krijgen?? Geweldig! Goed om te horen. Bij welke winkel was dat? En hoe hard moest je bluffen/je best doen? En dan nog een vraag: ik ben nog niet in een winkel wezen kijken (heb zo'n hekel aan babyzaken en dat personeel) maar op internet kom ik er niet helemaal uit. Ik zie staan dat de donkey duowagen 1340 euro kost. Maar wat komt daar nu nog allemaal bij?
voor 1339 heb je de bugaboo donkey duo helemaal compleet. Dat is dus voor een baby en een ouder kindje. Dan heb je dus het onderstel, de wieg/ wagenbak, 2 zittingen. 2 regenkappen. 2 zonnekappen en 1 wiegdekje. Je kunt van het frame van de wagenbak weer een zitting maken met wat bijgeleverd zit zeg maar. Ja het is me echt gelukt en ik heb niet eens zo erg hard me best hoeven doen. Ik vroeg die vrouw of het mogelijk was om het zo te doen (100 van de prijs af en 150 shoptegoed in hun winkel), omdat een andere winkel wel iets van de prijs af wilde doen. Ze zou dat overleggen en me de dag erna erover terug bellen. Na overleg belde ze me, en zei ze me dat ze helaas geen shoptegoed wilde geven enkel 100 van de wagen af. Ik zei dan laat ik het zitten. Al snel belde ze me terug en zei ze dat ze wilde kijken of ze er toch niet met me uit konden komen want ze zou het zonde vinden als ik het bij die andere winkel zou kopen. Toen dacht ik ahh ze willen verkopen! en heb ik wat geblufd over wat de andere winkel voor actie voor mij had, die wilde eigenlijk enkel 39 van de prijs af doen, dus 1300 euro voor de wagen, maar ik beweerde dat ze ook nog assecoires erbij deden van bugaboo. En dat hun aanbod daarom interessanter was. En zo hebben we een paar keer over en weer gebeld en zei weer naar hoofdkantoor gebeld om te overleggen en toen kreeg ik wat ik wilde! Ik kan spijtig genoeg niet zeggen welke winkel het was ivm dat ze dan problemen kunnen krijgen met bugaboo (die willen niet dat er gestunt wordt met de prijzen van hun wagens en als ze horen dat winkels dat wel doen dan verspelen zij het recht om bugaboos te verkopen.) Het is wel een kleinere winkel keten en voor hun maakt het dus een hoop verschil zo een dure wagen te verkopen. Dan maar wat van de prijs af. Bij een grote winkelketen zal dat misschien niet zo gemakkelijk lukken
Wel jammer dat bugaboo bijna nooit geen acties heeft. Ben ook helemaal weg van de cameleon3 maar niet van de prijs.
Er komt volgende maand een nieuwe. De bugaboo buffalo. Ik ben verliefd, maar wat een geld. Bij een baby winkel hebben ze nu dat als je een wagen koopt je 160 of 190 euro shop tegoed erbij krijgt. Welke week ik niet meer, maar volgens mij babypark.
Wij hebben toevallig vorige week een bugaboo cameleon 3 aangeschaft met 150 euro korting! ze hebben nog steeds actie bij die winkel.. Babyplus in Hoorn.. (op de website staat de actie niet dus daar hoef je niet te kijken maar misschien kan je als je wilt gaan kijken eerst bellen om te vragen hoe en wat..) Succes!