acties waar je vreselijk om hebt moeten lachen...

Discussie in 'De lounge' gestart door dramaqueentje, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Je trui binnenste buiten achterste voren aan hebben :D

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik lig krom hier maar ben ook best een verstrooid type:

Het is alweer een poos geleden dochterlief was een jaar of 2 en ik ging lopend weg. Ze liep buiten in de straat vreselijk te miepen ik denk dat begin goed kwam ik er aan het eind van de straat achter wat ze bedoelde. Had ik vergeten haar laarsjes aan te trekken liep gewoon op haar maillot door de straat.:$:$:$:$:D:D

Oh jah en weleens bij school aan gekomen en toen zag ik pas dat dochterlief in het voorzitje 1 been over het stuur had hangen. Ik had ook wel haast moet ik eerlijk bekennen. Ze vond het overigens helemaal niet erg zat wel best zo.:$:$:$:$:D:D:D:D:D

Het is alweer jaren geleden maar was aan het fietsen met manlief en zoontje lag in de maxicosi achterop de fiets te slapen. Toen raakte we met de sturen in elkaar en daar lagen we. Ik helemaal overstuur en wat denk je mijn zoontje werd niet eens wakker.:$:D:D:D:D:D

3. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh haha meiden, echt hilarisch!

Wat kunnen mensen soms heerlijk lomp (lees: grappig) zijn!

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    hahaha lekker stuntelig dus ook :D:D

5. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Oh echt lachen dit, heb er buikpijn van en dat ongeduld met koken zo herkenbaar!
    Hier laatst dacht ik ook slim te zijn door de spekjes voor de stampot vast te bakken. Spekjes klaar op een bordje gaat de deurbel, ik draai me met een rotgang om met het bordje in mijn handen en al de spekjes vlogen door de keuken en ik kon weer op nieuw beginnen...

Net nog staat mijn man buiten gekke bekken te trekken naar mijn dochter die binnen staat totdat hij ineens niest. Dus ik maak een beweging met mijn arm voor de gein dat ie het raam even schoon moet maken. Trekt hij zijn shirt omhoog om het raam schoon te wrijven komt er net een groep meisjes langs al giebelend naar hem kijkend. Ik lag helemaal in een deuk.

2 jaar geleden bracht ik mijn dochter naar de psz het was mooi weer, maar binnen hebben we een nogal koude vloer, dus had effe van die geitewollen sokken aangetrokken. Stap ik in alle haast met die hoogopgetrokken sokken in sandalen onder een jurkje erg charmant... toen ik thuis kwam begreep ik waarom iedereen toch zo vreemd keek!

Deel Deze Pagina