stel idioten!

Discussie in 'De lounge' gestart door laatbloeier, 15 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laatbloeier

laatbloeier Actief lid

27 nov 2011
    203
    0
    16
    Nou fijn hoor, ik ben wakker.....
    Vannacht om half 3 gingen de laatste gasten van de buurman weg, die had een feestje
    Lig ik eindelijk te slapen...gaat hier net om 5 uur de deurbel!
    Ondertussen dat man naar beneden loopt om te kijken wie er in vredesnaam rond deze tijd aanbelt hoor ik een auto wegrijden.
    Dacht eerst nog dat het de krantenmeneer was en dat er iets met die mensjes aan de hand was(is een gepensioneerd echtpaar die hier rondbrengen,hij is al boven de 70)maar de krant is er ook nog niet dus ja.....
    Manlief slaapt alweer als een blok en ik?
    Ik lees hier maar wat bij en ga koffie zetten voor de krantemeneer, ben nu toch wakker en hebben die mensen een bak koffie voor onderweg:)

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hoi:D Hier ook al vanaf 4 uur wakker want mijn vriend zijn wekker ging omdat hij moest werken.. en kan dus nu niet meer slapen;)

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ook ik was vannacht wakker!
    Lag net 2 uurtjes te pitten en jawel daar werd mn dochter wakker..
    Pfff hoe komen we de dag door haha

4. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Hier ook een k** nacht achter de rug. Zoontje lag aan het begin van de nacht te spoken (kies komt door), eindelijk rust om 2:00 uur. Begint man om 4:30 te hoesten om vervolgens niet meer op te houden :( Kan hij natuurlijk ook niets aan doen, maar wel heeeeel irritant!

5. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Deze nacht gelukkig beter geslapen... De nacht van donderdag op vrijdag ook echt super lang wakker geweest. :(
    Maar wat een stel indioten inderdaad, aan te gaan bellen midden in de nacht, je schrikt je rot.
    Mijn vriend zou ook doorslapen. ;) Die wordt van een bom nog niet wakker. hahaha!

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik ben elke nacht op voor de voeding maar die duurde vanacht zoooo lang dat ik twijfelde om op te staan en te poetsen ofzo..(klein beetje getikt maar hoor).

Hier hoor ik wel vaak herrie van buren enzo op de vreemdste tijdstippen..buurman die overdag werkt en snachts steeds op zijn trap rent enzo

7. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Wat irritant zeg id! Hier ook een prutnacht, ml kwam pas om 1.30 thuis en kon niet goed slapen voordat hij thuis was en om 5.30 ging zijn wekker al weer, daarna bijna weer in slaap, dochter wakker voor 7 uur. Door de weeks is ze niet wakker te krijgen voor school en in het weekend kan ze niet doorslapen. Zucht...

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Irritant is dat hè dat mensen rond dat tijdstip aanbellen. Wij wonen vlak bij het centrum en door onze straat gaat iedereen naar huis naar het stappen. Het word steeds erger met geschreeuw, vechten, aanbellen in de nacht. Word er af en toe knettergek van. Ben niet 1 die snel de politie belt ergens voor maar ik zei laatst al tegen mijn moeder dat ik voortaan iedere zaterdag dat ik wakker word bel met de politie. In de hoop dat ze hier vaker langs rijden tussen 3 en 5 uur. Het is namelijk vrijwel iedere week raak hier

9. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hier nog één die een vermoeiende nacht heeft gehad :(
    kwam al moeilijk in slaap en dan moest ik er ook nog eens 4 keer uit om te plassen pff, met moeite van de pijn die ik op het moment heb aan mijn bekken het bed maar weer uit, maar dan leg je net weer een klein uurtje gaat zoonlief om kwart voor zes huilen omdat zijn luier is doorgelekt, na een uurtje wakker te zijn geweest maar weer proberen te gaan leggen en jahoor daar gaat man's wekker weer om zeven uur pff wat een ellendig ding is dat zeg, heb me maar weer omgedraaid gaat man weg om acht uur en draaid dan de deur te hard dicht zodat zoontje ervan wakker word, nu zit ik hier aan mijn bakkie koffie met een hoofd dat wil je niet weten ;)
    en zoonlief staat lekker vrolijk te gillen als een meid in de box :p

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Grrrr irritant ja.

Hier iederebkeer wakker van een snurkende man.
    En jawel slaapt dochter lief tot 9 uur uit, zit ik door hem om 8 uur al beneden.

11. laatbloeier

laatbloeier Actief lid

27 nov 2011
    203
    0
    16
    Hahahahaha ik ben duidelijk niet de enige....

Ben nu bijna 38 weken zwanger dus slaap zoiezo al erg weinig....bekken, plassen enzo, je kent het wel.
    Manlief snurkt ook als een kettingzaag, maar vannacht dus eindelijk eens een keer geen last van, krijg je dus zoiets....

Ach ja, de krantemeneer was blij met zijn bakkie leut.

En hier is inmiddels de was gedaan, het huis schoon, man had ontbijt op bed voor ie ging werken en ik ben (alweer) de kast op de babykamer opnieuw aan het doen, lang leve de nesteldrang!

Nu alleen straks de wallen onder mijn ogen optrekken en ergens vastknopen want die hangen inmidddels wel op mijn schoenen....

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dikke knuf voor jullie allemaal! :( Hier wel goed doorgeslapen vannacht..

13. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Pff, irritant die buren van jou! Kan je er vandaag niet wat van zeggen ? Of heeft dat geen zin ?!
    Je hebt je slaap nu nog hard nodig meid, straks zal je ook wel wat minder slapen met die kleine :p

14. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

bah dat is zeker onwijs irritant zeg b
    waarom zo vroeg in de ochtend aanbellen
    ik lag pas om half 4 te slapen haha
    hopenlijk slaap je vanavond als n roosje;)

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Wah laatbloeier doe mij wat van je nesteldrang.
    Zit het liefst op de bank dus maar goed dat er nog een donder van 3 loopt.
    Al is zij nu met papa weg hahahaha.

Deel Deze Pagina