Actieve afvallers gezocht. Wie doet er met me mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nieuws, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieuws

Nieuws Actief lid

8 mei 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik ben op zoek naar actieve afvallers die hier dagelijks elkaar willen komen steunen. Ik volg zelf weight watchers maar tot nu toe met weinig succes. Ik vind het lastig om vooraf mijn menu's te plannen.

Doen jullie met me mee?

2. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik doe mee :) Ben met een gecombineerd dieet bezig sinds 2.5 weken en voel me geweldig :D

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    IK wil wel mee doen! Ben net 12 dagen wezen kamperen en 2,3 kilo weer aangekomen..zonde eigenlijk, want heb ervoor 11 weken gelijnd met sonja. Maja, we hadden geen koelkast, en dus geen yoghurt etc. dus liet ik het allemaal even los. Vanaf vandaag ben ik gelijk weer begonnen, want vond het eigenlijk helemaal niet fijn! Dus ik ga weer actief afvallen!

Hoeveel zijn jullie afgevallen? Ik ben nu 66.1 en kom van 75 kilo af. (13 weken geleden) en was voor de vakantie 63.8 kilo.

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gister ff gestopt met lijnen omdat er nog een verjaardag was, maar vanaf vandaag wel weer netjes begonnen..nog 6 kilo te gaan...

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Nog 3,9 kilo te gaan..dank zij ongi!

6. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hey meiden, jullie zijn niet heel fanatiek hier of wel? Jammer! Ik wil graag meekletsen.
    Na de bevalling een tijdje borstvoeding gegeven, kilo's vlogen eraf...tot ik stopte met bv.
    Kilo's vlogen er aan, en het gaat maar door!

Ik weet het gewoon ff niet meer, hoe die knop om te zetten :(

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    mijn knop ging om met sonja bakker. Omdat ik niet zelf hoef na te denken wat ik ga eten etc. Al merk ik nu ik veel kwijt ben, meer geneigd ben om meer te nemen. (zoals nu in het weekend...) Ik kwam aan tijdens de bv omdat ik dan extra trek had in lekkere dingen...

Wil je een of ander dieet gaan volgen of gewoon normaal eten en daarnaast sporten?

8. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Ik heb al meerder dingen geprobeerd waaronder meerdere malen sonja bakker.
    Heb niet het doorzettingsvermogen en bovendien vindt ik het best prijzig als je kijkt wat je allemaal moet aanschaffen en dat geld hebben wij gewoonweg niet.

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    ik heb ook een strak budget en haal de goedkopere producten en niet alle soorten. En omdat ik niet veel mag, valt het best mee. Dan doe je heel lang met producten. Zo apart eet je toch ook weer niet? ik haal spullen bij de Lidl vandaan.
    Maar gaan hardlopen ofzo? is dat wat? en daarnaast gewoon minder eten, fruit of klein koekje als tussendoortje. Alle kleine beetjes helpen! En ja, doorzettingsvermogen is wisselend, is gekoppeld aan je motivatie. Hier is mn motivatie niet echt hoog meer en dan merk ik dat ik ook veel sjoemel. Hoewel vandaag wel weer gemotiveerd om streng te zijn en dan lukt het.

10. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    waarom doen jullie niet mee met het clubje dat er al is. van de 10 kilo afvallers. ik moet veel meer maar ik ben ook bij dat clubje ;)

Deel Deze Pagina