Hoi, Helaas kunnen we er hier niks over zeggen, dat zou de privacy wellicht kunnen beïnvloeden maar alle dames hadden goede redenen om hun account op te zeggen, sommigen zijn terug onder een andere naam, anderen hebben helaas moeten constateren dat een zwangerschap er niet in zit, weer anderen waren te veel bezig met zwanger worden en wilden het loslaten. Probeer naast het forum ook op andere manieren contact te houden met elkaar, dan kunnen jullie mekaar een beetje op de hoogte houden. Lotte
Ik denk dan dat ik nogal makkelijk ben haha. Maar jammer dan dat ze weg zijn denk ik? (en misschien sommigen niet haha)
Duidelijk Lotte en begrijpelijk. Wellicht dat ze hier zelf nog een keer terug komen en het uitleggen. En zo niet, is dat ook goed. Hopelijk haken er nu niet meer dames af. En blijven we hier gezellig op het forum met elkaar.
Ik denk het wel... Als je hier lief en leed deelt met anderen, vooral over zoiets intiems als je zwangerschap, voel je je echt zwaar genept als je erachter komt dat zoiets gebeurt. Jij hebt immers al vanalles over jezelf verteld, de ander niet, of althans, alleen die leugens, die je wrsch geloofde..
Klopt hoor meiden. Maar degene die haar account i.v.m. privacy heeft laten verwijderen kan op het forum geen bericht plaatsen waarin ze vertelt wie ze was en dat ze weer terug is. Dat kan ze alleen via PB doen of bijvoorbeeld via MSN. Dus probeer ook via bijvoorbeeld MSN contact te houden met iemand. Ik doe deze nu voor het overzicht dicht. Lotte