Pffff, een zomervakantiebestemming uitzoeken, wát een gedoetje. We zijn een aantal jaar naar Frankrijk geweest. Vorig jaar in Nederland gebleven -> dat gaan we dus nooit meer doen . Frankrijk was altijd leuk, maar ik zou wel eens wat anders willen. Ik sta voor veel open, maar we hebben best veel eisen, vooral omdat onze dochter met verstandelijke beperking (8, maar sociaal-emotioneel ergens rond kleuterleeftijd) ook meegaat. De eisen: - maximaal ca. 1000 km vanaf Utrecht (moet in 1x te rijden zijn) - kleine camping - speeltuin(tje) en zwembad aanwezig - camping met maar 1 uitgang - zwembad waar ze niet zomaar in kunnen, dus met een hek er omheen ofzo - er moet een accommodatie te huren zijn, bij voorkeur een safaritent Leuke campingtips zijn dus welkom!
Place de la famille. Sorry, wel Frankrijk Wij zijn fan! Afgesloten zwembad, speeltuintje, speelschuur, acht of negen safaritenten en twee gites.
Ziet er leuk uit! Wel in de Dordogne waar we al 2x geweest zijn. En bijna €1.000,— per week voor een safaritent vind ik eigenlijk echt te veel. Waar wij 2x geweest zijn betaalden we €850,— per week en dat vind ik eigenlijk wel de max.