Waarom zou je maar 1 nachtje gaan? Misschien kun je beter kijken naar familiekamers in een hotel of zo?
We gaan 1 nachtje omdat we 48 uur van onze vloer moeten zijn... Onze houten vloer wordt behandeld. Verder hebben we geen vakantie ofzo dus leek het ons leuk om 1 nachtje te doen en dan in een park van cp omdat de jongens altijd helemaal wild waren van cp. En je hoef dan gelijk niet meer van het park af.
Ik zou gewoon een weekendje weggaan dan, dus vrijdag erin en zondagavond weer naar huis. Als dat kan met de planning uiteraard
Bedankt voor je tip maar dat gaat helaas niet.. Op zaterdag en zondag werken die mensen niet van de vloer. En maandag moeten de kinderen gewoon weer op school zijn.
Ja dacht het al, jammer hoor Kunnen ze de vloer niet vrijdag doen? En dan na school alvast naar het vakantiepark en dan om 15:00 het huisje in? Of hebben ze meerdere dagen nodig voor de vloer?
wat leuk dat eemhof een optie heeft 1 nachtje wat ik wel nadeel vind was al helemaal enthousiast even dit te doen check in 15 uur en ochtend op zondag weer check uit om 10.00 !!!! prijs viel me niet tegen.