Wie heeft er ervaring met een actieweek bij de keukenconcurrent? Er loopt nu een actie van hele keuken, half geld. Ik kan verder geen voorwaarden/uitleg oid vinden op de site.
Toen wij op zoek waren naar een nieuwe keuken hebben we gewoon rustig de tijd genomen om te vinden wat wij precies zochten. Dus niet op acties en aanbiedingen gelet, want we hadden geen zin om overhaast te beslissen omdat deze "geweldige" actie er was. Zo ook de actie die jij beschrijft. Die keukenboeren willen zo graag keukens verkopen dat je echt wel buiten die acties om ook 50% korting kan krijgen. Hebben wij ook gehad, zijn 3 keer terug geweest bij die winkel en uiteindelijk hebben we 56% eraf kunnen krijgen. Ze hebben verschillende formules waarmee ze de klant "korting" kunnen geven, als je gelijk akkoord gaat met het percentage korting, lachen ze in hun vuistje. Zelfs met 56% eraf verdienen ze er nog op hoor! Je moet echt wat vinden wat bij jou stijl past, en dan je pootje stijf houden.
Wij hebben vorig jaar tijdens de actie onze keuken daar gekocht. Er zijn maar weinig keukens die aan de actie meedoen, als je een actiekeuken kiest en je wilt hem uitbreiden/aanpassen was hij ondanks de actie toch nog heel duur ! Wij zijn uiteindelijk niet voor een actiekeuken gegaan, maar wel ruim 7000 euro van de prijs afgepraat. Over de keuken zijn we enorm tevreden, het apparatuur is allemaal van whirpool Ik adviseer je dus wanneer je hier een keuken wilt kopen, onderhandel ! Het is echt mogelijk
Hmm tot nu toe hebben wij er juist hele goede ervaringen mee, zijn zeer tevreden over onze keuken. Netjes optijd geplaatst. Gelukkig nog geen problemen gehad, over de service kan ik dus weinig zeggen. Je moet wel goed onderhandelen maar dat is denk ik bij elke keukenboer wel zo. Dus er zijn ook tevreden klanten
Wij hebbe ook de keuken van hun. Prima afgehandeld allemaal. Heb hem 2x uit moeten stellen vanwege problemen met de verbouwing. Geen probleem.
Mooie keuken Ilona! Bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik ben bang dat de keuken die we gezien hebben niet met de actie mee zal doen. Ik ga er denk toch eens een praatje maken. Heb het nu wel op een rijtje wat we willen. Was wel wat lastig, want het is een oppervlakte van 40m2 voor een woonkeuken.
Hier ook een goede ervaring met de keukenconcurrent. Geen actiekeuken maar toch meer dan de helft van de prijs af. Netjes geleverd en geplaatst. Heb mijn vrijstaande 90cm fornuis wel elders gekocht want dat scheelde in prijs, de jongens van de keukenconcurrent hebben deze zonder problemen toch netjes geplaatst en aangesloten. Ik vond de service prima! We hadden een piepklein krasje op t blad naast de kraan, opgemerkt door de chauffeur en konden kiezen, nieuw blad of een korting (krasje valt niet op en korting was honderden euro's want het was het grootste blad dus gekozen voor t laatste). Ik was ook een beetje huiverig na t lezen van slechte reviews maar die moet je echt met een korrel zout nemen en doorheen lezen. Ook de gladde verkooptrucs zijn vervelend, maar deze hadden ze bij de 4 andere keukenboeren die we hebben bezocht ook. Als je tekent zit je er aan vast dus pas doen als je 100% zeker bent, en ga ook bij de concurrent kijken dan kun je vergelijken.
Laat je alsjeblieft niks aansmeren, ze hebben zulke mooie verkooppraatjes pffff. Uiteindelijk ben ik echt heel erg blij met onze keuken maar als ik alles van te voren had geweten had ik never nooit onze keuken daar gekocht.
Wij hadden een keuken gezien 12000,- uiteindelijk mochten we em voor 4500,- maar moesten gelijk tekenen dat we em namen,heel opdringerig!! Nou bekijk het maar hoor, dat ze em hoger inzetten snap ik maar bijna 8000,- echt bizar vertrouw dat voor geen cent!!
Volgens mij is dat bij alle keukenzaken hetzelfde... Heb ook altijd het idee dat ik de helft al betaald heb voordat we een prijsafspraak hebben gemaakt. Ik was bij Mandenmakers vanmiddag. Wat een luxe zeg.. daar betaal je als klant volgens mij ook aan mee..
Ik heb zelf bij de keukenconcurrent gewerkt en geloof mij ( nu kan ik het zeggen) het zijn de grootste oplichters ooit! In alle opzichten koop daar nooit je keuken! Acties klopt niks van zijn verkooppraatjes ! Ze bieden de keuken veel duurder aan waardoor het lijkt dat je veel korting krijgt! Maar uiteindelijk betaal je meer dan de keuken daadwerkelijk waard is.
Keukenconcurrent en meer van die bedrijven vallen volgens mij allemaal onder de mandenmakers groep. Als je meer dan de helft van de prijs af kan krijgen dan heb je neem ik aan zelf toch ook wel door dat de prijzen waar ze mee beginnen gewoon niet kloppen.
Hier iemand met een slechte ervaring bij keukenconcurrent. Werden totaal niet serieus genomen en nadat wij ons budget hadden verteld kwam de adviseur met een keuken die ruim 7.000,- boven budget lag met een lijst met minder opties. Vervolgens (het was hartje zomer die dag, ruim 30 graden) ging hij even bellen met zijn rayonmanager of hij een korting ter hoogte van de temperatuur mocht weggeven. Zo doorzichtig. Het advies zouden we gemaild krijgen, nooit ontvangen. Werden bij het afscheid ook nog eens erg onbeschoft behandeld. Hebben uiteindelijk over de gang van zaken een klacht ingediend bij het hoofdkantoor
Keukenconcurrent heeft zulke slechte recensies. Lekker op zoek gaan naar een andere. Keukenloods of Superkeukens. Onze keuken is van Keukenloods. Prima behandeld daar en niet duur. Onze keuken was 5400 euro inclusief plaatsen en allemaal Siemens apparatuur.
Hadden wij óók in ons laatste huis in NL, zelfs iets groter nog. Wat iemand hierboven zei, de marges op keukens zijn enorm. De gouden tip is om niet van tevoren je budget bij de keukenboer aan te geven want dan zullen de prijs zodanig ophogen dat ze daar net onderblijven. Wij zijn naar Siematic keukens geweest en eerst tekeningen laten maken en alles in de winkel uitgezocht wat we wilden hebben. Aanrecht, alle (inbouw) apparatuur, lampen, you name it. De verkoper ging toen de hele zwik bij elkaar optellen en kwam uit op iets van Eur 60 000 meen ik. We hebben toen met een pokerface gezegd voor Eur 25 000 doen we het....take it or leave it. De beste man brak het zweet uit en hij kreeg zowat een hartverzakking maar de keuken dus wèl voor onze prijs kunnen kopen! Dit was overigens wel alweer acht jaar geleden maar het principe blijft hetzelfde natuurlijk.
Wat ik niet zo goed snap is dat mensen afgaan op hoeveel korting je ergens kan krijgen. Het gaat toch niet om hoeveel korting je krijgt, het gaat om hoeveel de keuken die je koopt werkelijk waard is! 50 of 56% korting zegt me werkelijk niets: als de oorspronkelijke prijs eerst een 3x over de kop is gegaan betaal je alsnog veel te veel! Zoals anderen al aangaven: ga eerst overal kijken, laat je informeren. Kijk naar de kwaliteit en afwerking (Wat voor materiaal zijn de kastjes, hoe solide zijn de scharnieren, wat zijn de service- en garantievoorwaarden, etc. ) Als je goed met je neus erop gaat staan zie je het verschil echt wel! Zeg ook gewoon dat je nog geen keuken gaat kopen vandaag. Als ze dan met niet meer kunnen komen dan "maar dan loop je de actie mis" hebben ze blijkbaar niet veel goeds te bieden en willen ze jou als klant niet! Iemand die een kwalitatief goed product verkoopt zal je met andere argumenten dan "een korting" kunnen overtuigen waarom zijn keuken de beste is!