Precies. Helaas trappen heel veel mensen in de 'grote korting' truc, briljante marketing. Als mensen denken (!!!) dat ze iets met grote korting kopen zullen ze veel sneller tot aanschaf overgaan.
Wij hebben bij een paar keukenzaken offertes laten maken en ook afgedongen. Nou ik kan je vertellen; de schreeuwerigste keukenzaken zijn onbetrouwbaar. Daarnaast keukenzaken die je laten tekenen op die dag.. die zijn ook gewoon niet betrouwbaar! Je kunt er vanuit gaan dat je dan nog veel te veel betaald voor je keuken. Reken sowieso eerst uit wat je apparatuur kost op internet, reken daarvan de helft voor in de keukenzaak. (dat kun je er wel op afdingen). Neem ook geen genoegen met B merk apparatuur. Krijg je echt gezeik mee precies na de garantie periode. Sterkte met kiezen en kopen.
Mijn man werkt in de verkoop en die heeft ooit bij keukenconcurent gesolliciteerd,nou het leek wel een millitait dril verkoop kamp. Heeft vriendelijk bedankt voor de baan. Hij werkt nu bij een andere keukenzaak en die verkopen dus niet met het 50% korting spelletje. Die onzin laten ze achterwege, er zit wel iets of wat speling op de prijs maar geen duizende euro's. luister naar je gevoel en kijk of de manier van verkoop je aanstaat.
Is IKEA geen optie? Heb zelf een kleine IKEA keuken en ben er zeer tevreden over. Sinds vorig jaar verkopen ze een nieuw systeem en die is nog mooier afgewerkt dan het oude systeem.
Het wordt toch geen keukenzaak. We gaan voor handgemaakt. Ik had toch teveel wensen en ook niet zo'n zin om me in allerlei bochten te moeten wringen voor een eerlijke prijs. We gaan nu naar een meubelmaker.
Precies dit, wij zijn een x aantal jaren ook opgelicht. Ga nooit in zee met ze, dat is vragen om problemen. Met behulp van de rechtsbijstand hebben we ons gelijk weten te behalen.