Cafeinevrije Cola light verkrijgbaar in buitenland? (Oostenrijk)

Discussion in 'De lounge' started by Child, Jan 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    215
    63
    Ik ga binnenkort op wintersport en vroeg me af of je cafeinevrije cola kunt kopen in Oostenrijk.
    Dan bedoel ik niet op de piste maar gewoon in supermarkt daar.

Ik wil ivm zwangerschap niet teveel cafeine drinken + ik doe geen oog dicht en ik wil graag 's avonds wel een keer een glaasje drinken.

Als het niet te krijgen is neem ik het wel mee.

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Goh geen idee, kan je het niet op voorhand vragen aan het hotel of dergelijke waar je verblijft?
    Of misschien voor alle zekerheid toch enkele blikjes of flesjes meenemen

Ik drink sinds ik zwanger ben ook altijd deze variant :D

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Coca cola heeft dacht ik ook een cafeïnevrije variant?

Dat zou in een Oostenrijkse supermarkt wel verkrijgbaar zijn lijkt me?

Wil je het zekere voor het onzekere nemen, dan zou ik idd wat van hier meenemen.

4. iPinky

iPinky Actief lid

Oct 6, 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Ik zou niet weten waarom niet?

Ik woon zelf in het buitenland (niet in Oostenrijk) en wij hebben hier echt alle mogelijke varianten staan. Cola Regular, Cola Cherry, Caffeine-Free Coca-Cola, Cola Light met of zonder cafeïne, Cola Zero met of zonder cafeïne, Cola Life. Ik word er niet goed van, de vorige keer stond ik 10 minuten te kijken welke ik moest hebben en wat nou precies de verschillen zijn... :(

Ik zou het er gewoon op wagen. Zou je het echt zo erg vinden als je een weekje zonder zou moeten in het ergste geval? Er zijn ook nog gewoon andere frisdranken die je mag drinken die geen cafeïne bevatten hè... Sprite bijvoorbeeld. Of Ginger Ale (al kan je dat dus weer niet overal krijgen ;)).

5. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    215
    63
    Ik denk dat ik voor zekerheid 2 flessen meeneem dan. Coca cola heeft idd variant maar weet niet hoe goed dat verkrijgbaar is.
    Ik drink meestal die van de Jumbo, erg lekker.

Heb al een maand niks gehad dus ik kan ook prima zonder maar als je met zn allen 's avonds nog wat drinkt in huisje is het wel lekker :)

6. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    215
    63
    :D Erg he, al die varianten. Snap dat niet zo goed eerlijk gezegd.
    Ja verschil in zoetstoffen volgens mij. Cola Zero officieel ontworpen voor mannen. Enz.
    Wat een gedoe.
    Ik ben verder niet zo gek op ander frisdrank en thee komt me ook al snel de neus uit haha.

7. iPinky

iPinky Actief lid

Oct 6, 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Ik ook niet... En het komt inderdaad door een andere samenstelling in zoetstoffen en/of andere zoetstoffen.

En ik merk hier (doe vooral boodschappen in Frankrijk) juist, dat het aanbod van bepaalde merken veel groter is. Bijvoorbeeld van Desperados wist ik niet eens dat er meer dan één versie was voordat ik hierheen verhuisde.
    Andere merken zijn hier weer niet of nauwelijks te vinden. (AA Drank, Aquarius - was ik toevallig naar op zoek voor mijn naderende bevalling, anders koop ik het vrijwel nooit.)

Met een internationaal merk als Coca Cola denk ik persoonlijk dat dit overal wel te verkrijgen is, ook de cafeïne vrije versie, maar als je het echt zeker wilt weten, dan kan je altijd een fles meenemen. Mits je daar zin in hebt. ;)

8. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Zero enzo hebben we hier gewoon. :) Ook vanille. <3

Share This Page