valentijnsdag, wat heb jij bedacht ?

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    wat heb jij bedacht om op valentijnsdag doen of erna bijvoorbeeld in het weekend om iemand te verrassen je man of een dierbare??
    een krantenartikeltje misschien ??

groetjes jmm

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik heb bedacht om er dit jaar niet aan mee te doen...
    We geven al zoveel geld uit de afgelopen tijd.
    Misschien in de avond een wijntje met wat kaarsjes aan, maar meer ook niet.

3. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Wij hebben bedacht er niks aan te doen. Vorig jaar wel een kaartje gedaan, maar de lieve woorden die daar op staan hoor ik dagelijks van mijn man. Hij geeft altijd veel complimenten.

Ik heb liever een dikke zoen en een grote, stevige knuffel. Daar kan ik een hele tijd op teren hoor :D

4. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Wij gaan een film kijken s'avonds, ik heb een dvd voor manlief gekocht die hij al een tijdje wilde zien (Ted) 't is dan wel geen romantische film, maar toch iets wat hij erg leuk vind ;) Dus dat wordt een avontje lekker bank hangen met een shippie ;)

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Gewoon lekker knuffelen

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    + 1 :) saaie mensen allemaal :p

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wij doen normaal nooit iets aan valentijnsdag, maar dit jaar heb ik voor een weekend later 2 nachten hotel geboekt in Dusseldorf.

8. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ik ga een mede Nov-mama verrassen.... ;)

9. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wij gaan als het goed is gezellig uit eten en daarna naar de bios. Heb er nu al zin in:)

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Met Valentijn zijn we helaas niet samen.. Twee weken daarna wel, dan ben ik ook jarig, dus ik maak sowieso een taart waar misschien nog wat hartjes o.i.d. in verwerkt zitten, en hij krijgt van mij een potje/flesje met briefjes erin waarop redenen staan dat ik van 'm hou. Die tip heb ik hier op het forum in een eerder Valentijns-topic gelezen! :D

11. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wij doen niet aan valentijnsdag.

Ik heb veel liever spontaan een kadootje van hem of een bosje bloemen, omdat hij er zélf aan denkt om zijn vrouw even te verwennen, niet omdat de marketing van de winkels hem er aan herinneren..

Bovendien vind ik de prijzen van bv bloemen met valentijnsdag belachelijk hoog.. Wacht nog maar een week of 2, veel mooier boeket voor hetzelfde geld!

12. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Een lief kaartje, meer niet.

Ohja en een afspraak bij de advocaat om van zijn (h)ex af te komen :D

13. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb een broodtrommel besteld bij de hema met erop allemaal foto's van onze jongens en 1tje samen met mij :)
    Hoop dat hij het leuk vind :D

Zijn broodtrommel was stuk, dus dacht hey das wel leuk!
    Voor de rest niet echt uber romantische dingen gepland haha

14. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wij gaan ipv 9 uur nu lekker om 10 uur naar bed, dan worden we ipv 7 uur 8 uur wakker als de kinderen dat ook toelaten. Bij het avond eten neem ik lekker fritesaus ipv mayonaise en maak ik sperzie boontjes ipv snijboontjes, daarna lekker yoghurt ipv een glas melk.

Word een top dag :D

15. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Wow, jij gaat wel heel erg los :D

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

normaal heb ik eigenlijk altijd wel wat leuks geregeld, vorig jaar zijn we naar Wicked geweest (11 februari dan) maar dit jaar niet echt bij stilgestaan eigenlijk, ook niet echt behoefte aan, ik moet zeggen sinds mijn moeder is overleden zijn mijn man en ik zoveel hechter geworden dat we regelmatiger leuke dingen doen voor elkaar (because lifes too short zeg maar) dus niet echt stil gestaan bij een bepaalde dag..

Maar ik heb nog een week, voor een leuke kaart met een lieve tekst of iets... wie weet...

17. Triskele

Triskele Niet meer actief

haha wel toepasselijk..

18. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Niks bijzonders eigenlijk. Heb een kaartje. :) Vorig jaar waren we het allebei vergeten, kun je zien hoeveel we om valentijns geven hahaha!
    Hij is altijd wel lief in zomaar een bloemetje te geven of een leuk opkikkertje als ik mezelf wat down voel. :) Gewoon lief. :)
    Dus denk dat het dit jaar gewoon een kaartje is aan elkaar, maar als hij het vergeten is ook goed haha!
    Hebben 1 keer een valentijns menu hier in de buurt gedaan. Helemaal niet duur en gingen tonnetje rond naar huis hahaha! Hadden heel de dag niks meer nodig hahaha! Was ook leuk. :D

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Met valentijnsdag gaat mn dochter trouwen ;)

20. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Oeeh jaa! Ik word altijd helemaal gek met dit soort dagen. Niet dat ik extreem veel uit geef ( eigenlijk helemaal niets) Maar gewoon, omdat het die dag even "mag" om uit de band te springen. haha

Hier komt het! :p
    Mijn man werkt niet heel ver hier vandaan, maar ik heb even tijd nodig om het "diner" klaar te maken en de kindjes lekker in te stoppen, zodat we lekker met ons tweeën kunnen eten (bij kaarslicht uiteraard;) ) Dus ik geef hem die dag in zijn broodtrommel met een usb die hij na het werk in de autoradio moet beluisteren. Op die usb heb ik dus het een en ander in gesproken en liedjes bij gezet die betekenis hebben of gewoon lekker weg bleren. Hij rijd dan dus naar mijn schoonmoeder, zijn moeder dus ;) haha en daar mag hij lekker gaan douchen en leuk aankleden, en hoe toevallig is het dat zijn kleren en lievelings luchtje daar ook liggen? (smoeder houd van complotten haha ;) ) En als hij klaar is kan hij mooi naar huis cruisen met deel 2 van mijn samen gecompileerde usb muziek.. En dan gaan we heel romantisch eten.... en als het eten op is.........

Romantisch bank/bed hangen??! haha

Ohw ik ben een hopeloos romanticus.. :)

Deel Deze Pagina