Ik las dat je met de airfryer je zelf gesneden friet eerst een half uur minimaal moet weken in water. Te lang en teveel gedoe. Die van tefal lijkt mij dan weer beter. Maar zie overal op internet waar maar 1 kilo in kan. Vind dat weinig als je patat eet haha. Wij eten niet echt snacks. Maare, onze kleine kan ook lekker eten. En duurt ook nog eens 45 minuten. Ik twijfel nog. Maar het is wel gezond!
Ik vind het 3x niks... Als je ovenfriet lekker vindt, zou het een optie kunnen zijn, maar ik vind je vind de friet veel te droog, over de snacks nog maar niet de praten. Kan je de frietpan niet gewoon buiten neerzetten (tuin of balkon), of in een schuur/garage als je deze hebt?
Ik ben niet zo vaan de ovenfriet eigenlijk. En ik kan de pan wel op het balkon zetten maar dan heeft de buurvrouw een naar frietruikende slaapkamer en ik vind dat ik dat niet kan maken. Zo vaak eten we eigenlijk geen frituur dus om daar nu zo'n dure pan voor aan te schaffen? Even het idee uit mijn man zijn hoofd praten
Heb je t dan over de actifry @f airfryer? Bij onze airfryer wordt de friet niet droog en de snacks al helemaal niet
In de airfryer wordt de friet niet droog hoor! En van te voren weken in water heb ik ook nog nooit hoeven doen. Meestal kook ik de frieten kort voor in de magnetron, en dat is sneller en minder geurend dan friet eerst voorbakken in het vet.
In de actifry wordt de patat ook niet droog hoor, maar moet je alleen even een ander merk patat uitproberen. Franse frietjes van de ah doen het bijv vrij goed hier. En anders iets meer olie erbij.