CB digitaal

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by shirley1987, Nov 4, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    Ik weet het… heeeeeel stom!

afgelopen woensdag heb ik met 4+4 een hele mooie 3+ gekregen op de cb.

nu ben ik dus precies 5 weken en ik had nog 1 digitale over en wilde de kinderen daarmee op de foto zetten. Je raadt het al… hij geeft 2-3 aan. De urine was wel iets minder geconcentreerd, maar als hij woensdag al 3+ aangaf en dus nog minstens een keer verdubbeld is in de tussentijd, zou hij toch ook met minder geconcentreerde urine nu een 3+ moeten aangeven?

vorige keer dat dit gebeurde kreeg ik een miskraam. Ben echt heel bang nu…

2. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

Aug 6, 2018
    430
    177
    43
    Female
    Wat ontzettend naar dat er 2-3 kwam te staan, ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb het de vorige keer ook gehad dat hij een week na de 3+ ineens weer 2-3 gaf, totale paniek dus. In de middag heb ik hem toen herhaald en toen gaf hij wel weer netjes een 3+ maar ik was er niet gerust op. Helaas kan ik je niet echt geruststellen want bij mij eindigde het ook in een miskraam, wel pas na een kloppend hartje op de echo.

3. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    Ik heb gisteren meteen een nieuwe gehaald en deze gaf wel weer netjes 3+ aan… ik ga er maar vanuit dat het door de niet geconcentreerde urine kwam.

lorreke likes this.
  4. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

Aug 6, 2018
    430
    177
    43
    Female
    Dat denk ik dan ook, hij mij gaf hij toen dezelfde middag ook weer netjes de 3+

Miskraam was ook pas nadat ik al een echo had gezien met kloppend hartje op 6+1 dus het zal los staan van de cb test

Share This Page