Dankje wel lieve dames! Ben echt blij Zal ik maandag op mijn NOD nog een testje eraan wagen? Wat is jullie ervaring ermee of hoe hadden jullie het aangepakt, lees het graag.. Sorry voor al mn vele vraagjes haha, is allemaal nieuw voor mij dit hele proces, Lieve groetjes
Je moet gewoon vooral doen wat je zelf fijn vind. Wil je bevestiging doe je nog een test. Heb je genoeg vertrouwen doe je het niet.
Een test doen kan prima, het is leuk. Maar je bent overduidelijk zwanger dus twijfels hoef je niet te hebben
Ah lekker is dat he, om het ook zwart wit gedrukt te zien staan. Ik zou niet meer met een digitale testen. Maar wel nog een keer met de Action, ik vond het leuk om een echte knaller te hebben.
Ja dat was net dat extra stukje bevestiging.. ja ik ga maandag of dinsdag nog een testje van de action doen, wil indd ook wel een knaltest haha
Dat zou ik ook doen inderdaad. Net na je nod zal de digitale toch niks anders dan nu aangeven. En ondertussen lekker genieten! Gefeliciteerd!
Mooie testen hoor. En lekker blijven testen als je dat wilt. Ik heb het tot aan mijn eerste echo van 8.5 week gedaan. Gaf een rustig gevoel. Gefeliciteerd!!!!!
Dank allemaal lieve dames! Ben nu een dag overtijd en had gister een testje gedaan en vanochtend maar weer eentje.. alleen die van gister lijkt donkerder dan die van vanochtend. Is dat normaal? Ik dacht ik wil ook wel een knaltest maar ik zie m nog niet.. zie de foto’s hieronder Of maak ik me zorgen om niks