Heb ik op gehad. Kleurstof is dan niet helemaal goed doorgelopen. Vind hem niet lichter. Alleen niet helemaal doorgetrokken.
De kleurstof is indd niet helemaal mooi doorgelopen. Ik was bijna 5 weken en toen had ik een knaller !
@ raaf29 en Yoga fanaatje Dankje wel dames, dat stelt me alweer gerust! Vind het gwn super spannend, is mn eerste zwangerschap dus niet superveel ervaring haha Hoe gaat het met jullie zwangerschappen, alles goed? En raaf92, heb je je eerste echo al gehad? Xx
Dag dames, Hoop dat alles goed met jullie gaat! Heb even een vraagje. Ik heb vandaag gebakken zalmfilet gegeten, eerst in koekenpan daarna in de oven nog even. Ik begreep dat zalm niet goed is, geldt dat ook voor gebakken zalm? Lees zoveel dingen op internet, werd er gel van haha. Hoor graag van jullie Lieve groetjes
Oke dus die gerookte plakjes zalm wat je op een toastje doet mag niet? Ik had vandaag gwn zo’n zalmfilet van de ah, die je uit de koeling haalt. Maar daar zit alleen plastic folietje overheen dus niet vaccuum.. Hoop dat jullie me wat meer info kunnen geven! Dankk alvast Xx
Klopt wat je zegt. Zalmfilet mag wel. Dat verhit je door en door. Rauwe zalm zoals op toastjes mag niet.
Rauwe zalm mag ook. Het gaat om de manier waarop het verpakt is. Verse rauwe zalm is juist supergezond. Als je van sushi houd mag je ook gewoon zalm maar moet je wel zeker weten dat deze zalm dan niet vacuűm verpakt is geweest. Echt goede sushibars gebruiken vers. Bij all you can eat meestal niet.