Wie weet er leuke kado ideetjes om te vragen voor de verjaardag van Kaj, die bijna 1 wordt? We hebben al heel wat speelgoed van de oudste, dus ben een beetje ideeloos..
Ons zoontje word binnenkort ook 1 jaar. Ik heb een speelgoedkist van Woezel en Pip gevraagd, en de dierentuintrein van little people. Vind het ook lastig hoor, heb je ander niet iets praktisch nodig? Kleding, of iets voor zijn kamertje, badjas, slaapzak?
Ik heb alleen de Elefun gevraagd. De rest koopt gewoon dingen die ze zelf leuk vinden. Al had ik graag gehad dat ze wat uitbreidingen zouden kopen voor de toet toet autogarage die wij zelf hebben gekocht.
kleertjes in de maat die je denk dat hij van de zomer heeft. Maak een lijsje op lijstje.nl boekjes? Puzzel?
Speelgoedkist, duplo (vanaf 1,5 jaar), zwembadje voor in de zomer, voorleesboekjes, badjasje, zo'n schelp (kun je met water of zand vullen)..
* Little people * Vtech toet toet serie * Stofzuiger ( is van mijn dochter maar mijn zoontje is er helemaal gek mee en loopt er letterlijk de hele dag mee te sjouwen) * Boekjes om te voelen met klepje * Lego duplo Hij heeft ook een speelgoedhamster gehad, die als je op zijn rug drukt geluid begint te maken en rijd. Erug grote hit hier.