Mijn zoontje is grootgebracht met baby verzorgingsproducten van action. Had het te laat ondekt anders dochter ook Luierdoekjes idd en shampoo maar ook dingen als speelgoed, sokjes, rompertjes nam ik mee. Enkel van zwitsal de haarlotion . Ze hebben regelmatig olie voor ik bad maar ook masageolie voor baby's. Ook lotion. Deze producten wisselen nogal dus moet je regelmatig even een keer binnen lopen ( verschrikkelijk ) zo nu en dan hebben ze ook de echte pampers liggen en dat gaat sneller weg dan de in de schappen kunnen laden Nu haal ik er nog de shampoo voor het gezin flessen van Disney nog geen euro en tandenborstels de echte dure merken en bijv cars en hello Kitty voor nog geen 80 cent. Zonder action waren we een stuk duurder uit geweest
Ik haal er altijd de luierzakjes. Ik vind deze prettig qua stevigheid en qua geur. Heb ze ook een keer van wibra gehad, dunne flutdingen. En soms neem ik wat mee van het wisselend assortiment qua voeding.. Ik nam wel eens een pyamapapje mee, of wat bambix, fles roosvice oid.