Ik voel me echt een beetje sneu moet ik zeggen. Vorige week woensdag een kies moeten laten trekken waar ik flink ziek van ben geweest. Nu gaat dat de goede kant op met genezen maar word ik vanmorgen wakker met een dikke en pijnlijke keel en pijnlijke oren en zwieberbenen,gatver!! Ik heb er gewoon geen zin in. Ik weet dat er helaas weer veel heerst want zie het op mijn werk voorbij komen maar ik kan al zo weinig hebben in mijn mond etc en dan weer zo'n pijnlijke rauwe keel erbij. Jongste dochter wil ook niet even naar bed dus kan zelf ook niet even gaan liggen. Middelste dochter heeft tussen de middag voor haarzelf en broer tosti's staan maken dus dat scheelde weer. Wie ook in de lappenmand?
Yep, zere keel hoofdpijn en oorpijn Mja, mama's kunnen niet zie zijn dus we gaan gewoon maar door Beterschap allemaal!
Mijn zoon was deze week ziek 39 koorts ik zelf begint wat te hoesten hoofdpijn. Het heerst dus wel idd.
Mijn dochter... Al een week ziek! 40 gr koorts (nu niet meer gelukkig) en al twee keer bij de ha geweest. As maandag weer. Een influenza-weet-ik-veel-wat is de diagnose.
Beterschap iedereen! Ik kruip er vanavond echt op tijd in. Heb echt geen energie pff Moet zo ook nog koken bleh
Wij hebben hier in herfstvakantie in lappenmand gelegen, ben nu deze week net weer opgeknapt. Jongste heeft zelfs weer AB-kuur nodig gehad ... Veel beterschap!
Hier ook niet echt ziek maar wel hoofdpijn en pijn aan de ogen en dat is voor mij een teken dat ik verkouden word en ook altijd een beetje misselijk nadat ik iets gegeten en gedronken heb maar goed misselijkheid zakt wel weer af naar een tijdje man hier begin van de week buirgriep en veel op de wc gezeten daarna een klein griepje en die nu net weer beter gelukkig dochter klaagde vanmorgen voor school over buikpijn en niet lekker voelen en s,middgad hoofdpijn maar goed ik hoop dat ik morgen verkouden word want dan is de pijn in de ogen weg. En hoorde op school ook al dat meerdere kinderen niet lekker waren enzo dus ja ik denk wel dat er iets heerst
Bij mij precies hetzelfde. Eerst verstandskies er uit, dat was eindelijk over en nu ziek. Bah! Man was ook even verkouden en zoonlief is net weer opgeknapt van een flinke verkoudheid. Maar ik ben bang dat het bij mij wat langer gaat duren. Gelukkig heeft man vakantie dus die is nu even met zoon naar de speeltuin. Kon heerlijk blijven liggen. Hopelijk gaat het snel over. Beterschap voor iedereen!