Goeiemorgen, Nu snap ik t niet meer...Heb ik nou steeds vals positieve kruidvattesten? Gisteravond 1 gedaan en daar dacht ik iets op te zien maar ik wist t niet zeker. Vanochtend 1 gedaan en binnen de 5 min een roze streepje maar zoooo licht dat ik niet eens weet of ie op de foto staat. Nog 1 gedaan uit een ander doosje en die gaf hetzelfde maar ik weet niet of dit streepje betekenis heeft? Ik durf er ook niet zo goed op te hopen na alle ellende die ik heb gehad... Ik las ook over valse streepjes en indrogers bij kruidvattesten. Wat voor test moet ik dan doen? Het is vandaag 8dpo volgens FF maar volgens mij kan t ook 9 of 10dpo zijn....
Ik lijk in de verte wat te zien, maar als je nog maar 9/10 dpo zit, is het logisch dat ie niet heel donker is. Misschien over 2 daagjes weer testen.
Probeer er eens een foto van te maken van dichtbij. Ben benieuwd want ik denk echt wat te zien. En aangezien je streepjes binnen de afleestijd verschijnen vind ik het hoopvol klinken.
oh echt? Ik hoop zo dat t wat betekend...Na het verlies van mn zoontje wil ik niets liever dan weer zwanger worden. Ik heb al wel 3 dagen een wat kramperig gevoel daar maak ik me wel zorgen over. Helaas krijg ik de foto niet beter. Mn telefoon overbelicht m.
Ik lijk een licht roze streepje te zien op de rechter overbelichtte foto... Op de laatste ook volgens mij
Ja ik denk dat mn NOD zaterdag is maar dat weet ik niet helemaal zeker omdat ik zelf denk dat mn ei al 2 dagen eerder is geweest dan FF zegt. (bloedgeprikt bij gyn) dus dan zou mn NOD morgen zijn. Ik weet t niet. Alles is in de war. Maar ik durf nog niet blij te zijn....Ik mis vooral mn kindje...