Hoi allemaal, vanmorgen kon ik me nog bedwingen, maar vanmiddag kwam toch de testdrang enorm opzetten. Ik had nog één action early test in huis en had laatst gelezen dat deze vaak valse streepjes geven, dus onder het motto van: dan ben ik mooi van die test af toch maar gebruikt en nu kwam dit streepje vrij snel in zicht. Foto’s gemaakt tussen de 5 en 7 minuten na de test. Wat denken jullie hiervan? Ik begin al helemaal hoop te krijgen, maar wil geen valse hoop. Zijn dit valse streepjes van de action early of is dit positief? Alvast bedankt voor het meekijken!
@liesvp 9 dpo, als ik uit ga van de eisprong een dag nadat ik ‘s ochtends een positieve ovulatietest had (17 februari ‘s ochtends positief, 18 februari dan hopelijk de eisprong gehad en nu 9dpo)
Lijntje past wel bij 9dpo. Ik zou zeggen ziet er goed uit. Hopelijk mooie oploop. Ik ben ongeveer even ver als jou dan. 18/19 eisprong gehad.
Zou ik dan morgen met een gewone actiontest ook positief moeten testen? Of heeft die veel meer hcg nodig?
Early is vanaf 10 miu, de gewone vanaf 20/25... Is een risico. Zou dan eerder zaterdag een gewone doen.
Hij lijkt positief. Al leek mijn test met de early nog duidelijker dan deze en was vals positief. Maar het ziet er hoopvol uit. Over een paar dagen de normale test doen, dan weet je meer
@Kaboutertjes echt? Wat stom zeg! vorige maand bleef de action early wel gewoon wit trouwens toen ik niet zwanger was... Geduld hebben dan maar (oh zo lastig deze dagen!)
De action normaal doet het mijn inziens net zo duidelijk. Zonder echte valse streepjes is mijn ervaring
Early wel maar mijn en met mij vele is dat de early en gewone gelijke strepen geven. De early verschijnt eerder maar ze kleuren net zo mooi na 5 min.