Lieve meiden, Vanmiddag 10dpo (9 maart positieve ovulatietest) een zwangerschapstest gedaan, beide met dezelfde urine. Tijdens het oplopen positief, erna negatief en daarna een streepje. Ik weet dat ze na de afleestijd niet meer geldig zijn, maar kon het toch niet laten om nog eens te spieken. De duidelijke is early en de minder duidelijke is de normale test. Vanmorgen een Kruidvat 2v5 gedaan en daar zie ik echt heeeel minimaal een streepje, niet echt op de foto te krijgen. Wat denken jullie? Ik weet dat 10dpo misschien nog te vroeg is, dus heb echt respect voor degene die hun geduld kunnen opbrengen tot aan hun nod. Elke ronde denk ik, dit keer echt wachten tot m’n nod, maar helaas .
Sorry, ik zie geen positieve testen. Ook de kv test is al helemaal opgedroogd. Ik zou morgen opnieuw testen en dan met 10 min een foto maken en aflezen.
Ik denk dat je vandaag 10 dpo bent ipv 11 en het zou nog kunnen dat ie nog positief wordt, stel dat je innesteling 8 of 9 dpo was. Dus ik zou over 2 dagen nog eens testen.
Vanmorgen getest en helaas negatief. Vandaag is m’n NOD en een beetje bruinverlies, dus verwacht er niet veel meer van.