Ervaring met de nieuwe Kruidvat early?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaIV, 24 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    De nieuwe early’s van Kruidvat lijken precies op de testen van de action, dus vrees dat ze ook hetzelfde zijn (alleen met witte dop).

Ik heb deze al wel eerder gebruikt, bleven bij mij altijd witter dan wit. Zo ook gisterochtend. Gister namiddag deed ik er nog eentje en zag ik binnen de 5 minuten toch een heel licht 2e lijntje. Deze bleef ook staan, maar is niet op de foto te krijgen. Vol goede moed vanmorgen er weer een gedaan; zelfde sneue lijntje:(.

Wie heeft deze testen weleens gebruikt en had je binnen de 5 minuten een fake tuurstreepje?

Ik zit overigens op 11 dpo.

2. Oliviastress

Oliviastress Actief lid

27 nov 2022
    247
    92
    28
    Vrouw
    Ik had op 10/11 dpo ook een tuurstreepje dacht ik ;) had hier ook gepost en iedereen zei niets te zien of dat het een valse uitslag was.
    Ik wil je geen hoop geven maar morgen of vanavond misschien duidelijker streepje !
    Ik ben meer fan van dipsticks want in dat plastiek zie je niet zoveel, bestelde ze op amazon en had ze dag nadien.
    Ahhh ik hoop voor je mee op vanavond of morgen.

3. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Staat jouw foto hier nog ergens? Even vergelijken:D.

En dankjewel voor je reactie!

4. Oliviastress

Oliviastress Actief lid

27 nov 2022
    247
    92
    28
    Vrouw
    Ja ik zoek even

5. Oliviastress

Oliviastress Actief lid

27 nov 2022
    247
    92
    28
    Vrouw
    Kvind ze nu niet meteen van kruidvat maar deze waren andere merken 10dpo

Bijgevoegde bestanden:

6. Oliviastress

Oliviastress Actief lid

27 nov 2022
    247
    92
    28
    Vrouw
    Toon je eens je test?
    Wachten duurt eeuwen , ik ken je gevoel maar er kan veel veranderen na zoveel uur.

Deel Deze Pagina