Lh piek gemist?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jonkie, 8 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Hallo, ik weet niet of ik het hier zomaar kan plaatsen maar misschien kan mij iemand verder helpen.

Ik heb even een stomme vraag over ovulatie testjes..
    Ik heb maandag een ovu test gedaan en daar zag ik alleen een licht streepje, niet zo donker als de controle streep
    Dinsdag door drukte helaas geen kunnen doen, woensdag weer een met een lichte streep die niet zo donker was als de controlestreep. donderdag, vrijdag en zaterdag helaas alleen een wit veld. Vandaag ben ik bij de geneacoloog geweest en er was duidelijk zichtbaar dat ik toch een eisprong heb gehad. Was mijn eisprong nou die dinsdag en heb ik mijn piek gemist??
    Alvast bedankt als iemand mij hiermee kan helpen

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Het zou zomaar kunnen dat je inderdaad je piek hebt gemist, misschien heb je hem zelfs vorig weekend al gehad voordat je met de ovutestjes begon. Ik weet niet op welke cyclusdag je begonnen bent met testen en hoe lang je cyclus gemiddeld is. Hopelijk hebben jullie het wel gezellig gemaakt rond je eisprong

3. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Ik ben behonnen 2 dagen na mijn menstruatie op die maandag.. Ik voelde wat krampjes al heel vroeg

4. Nog anoniem

Dan ben je wel erg vroeg begonnen en heb je ook al vroeg een eisprong gehad. Meestal moet je, bij eem gemiddeode cyclus van 28 dagen, op cyclusdag 10 beginnen met ovu testjes en heb je gemiddeld op dag 14 je eisprong. Sommigen eerder, sommigen ook later.

5. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Ja dat klopt maar het is helaas oz dat mijn cyclus varieert van 20 dagen tot 55 dagen.. Altijd onverwachts

6. Nog anoniem

Oeh das erg vervelend, dan is het idd wel beter om al kort na je menstruatie te starten met ovutestjes en geen enkele dag over te slaan

7. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Dan laten we maar hopen dat dinsdag mijn NOD is. Dan toch maar eens een testje doen

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Bij mijn jongste had ik een eisprong op dag 9 en op dag 18 van de cyclus teste ik al positief, het kan dus zeker!
    ik had toen een cyclus van 24 tot 27 dagen met af en toe 1 van maar 21 dagen.
    Zn 21 dagen cyclus is dus mijn jongste uit voort gekomen.

9. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Dankjewel. Inmiddels vandaag en gusteren een temp dip van 37,1 naar 36, 6

10. paula1984

Innesteling dip? Dan zou hij morgen weer omhoog moeten en blijven.

11. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Zou inderdaad kunnen als ik ervanauit ga dat mijn eislrong afgelopen week dinsdag is geweest, dan zit ik nu op 8DPO

12. paula1984

Zou goed kunnen dan spannend!

Deel Deze Pagina