Update; 11 dagen na bloeding licht streepje op actiontest. Ik twijfel omdat ie niet overtuigend roze is., ik denk aan de volgende opties: - vals positief/indroger - reageert op eisprong - of er zit nog iets?? Zou graag jullie mening willen weten
Als je 11 dagen na je menstruatie zit gok ik op de eisprong. Anders had hij ook al veel donkerder moeten zijn. Als er nog een zwangerschap zou zijn van je vorige testen.
Ik heb tot vrijdag ovu testen gebruikt en die waren negatief gisteren en vandaag ook. Of de piek was zaterdag/zondag dat zal ik niet weten
Je zou zeggen als je zwangerschapstest positief aanslaat, dat een ovu test dat ook doet. Anders zou een zwangerschapstest ook niet reageren op een ovulatie. Ik snap dat dit erg verwarrend voor je. Misschien was de test vals positief?
Precies, en ik heb 2 zwtesten gedaan een savonds en een sochtends. Beide licht streepje. De avond na de laatste zwtest nog een ovulatietest gedaan en die was ook niet positief.. Ik vind het maar raar., ga straks nieuwe zwtest halen...
Sorry voor late reactie had het erg druk! Dit is de test van gisteren. Ik denk iets rozer nu.. ik snap het niet meer. Het is in ieder geval geen eisprong
Dit is wel heel vaag! Of.. die eerdere testen reageerden op een late eisprong (en ovulatiebloeding toen), en nu je eigenlijke NOD en nu pas écht zwanger?
Of je eisprong rond de 24e (en dus een ovubloeding) en dan nu rond 11 dpo. De testen hadden dan gereageerd op je lh piek.
Heb vorige maand ovulatiebloeding gehad 2 dagen bruinverlies en de menstruatie daarna was echte menstruatie met stolsels en 3 dagen bloeding en 3 dagen spotting dus gewoon normaal voor mij.. ik wacht het maar weer af zit niks anders op ben ik bang
Okee er is denk ik wat duidelijkheid.. ik heb een bijna positieve ovulatietest. Dus ik heb bijna mijn ei Tijdens de zwangerschapstesten heb ik ook ovu testen gebruikt maar daar was zowat niks op te zien. Waarom de zw testen van de action streepjes gaven zal ik nooit weten, niet van de lh want die was er niet(ovu’s gaven niks aan). Het enige wat kan zijn is toch een restje hcg nog of de early action testen hebben echt valse/indroogstrepen!