Hoi! De eerste duurde 5 jaar en een hele hoop icsi behandelingen, de tweede ruim een jaarlang terugplaatsingen en opnieuw punctie. En nu voor de derde, hadden we nog 4 cryos, de eerste mislukte maar de tweede test ik vandaag op 11 dpo positief! Is dit goed voor 11 dpo? Heb geen pregnyl of iets gespoten. Had afgelopen maandag terugplaatsing van een blasto! Hoop zo dat het lukt, blijft zitten en goeie zwangerschap is, zo snel! View attachment 654776
Geen idee hoe het eruit moet zien bij terugplaatsingen, maar voor 11dpo is hij echt super duidelijk! Gefeliciteerd
Helemaal super!!! Ik had een tuurtest op 13dpo en hij zit toch al 33 weken in mijn buik gefeliciteerd
De bovenste is van vandaag en onderste met touwtje van gister. Goed opgelopen toch? (Hier is na 25 min ofzo) View attachment 654897 View attachment 654898
Supermooie testen! Mijne waren (6 dagen na blastocyst tp) een heel stuk lichter nog en ik ben nu ruim 24 weken zwanger van mijn dochter
View attachment 655272 View attachment 655273 Nou , testen zijn op en ik stop. Ik hoop dat dit goed is. De bovenste testen zijn van test jezelf.nu en ken ik niet, maar die lopen niet echt op . Predictors daarin tegen wel... Duimen draaien!