Hi allemaal, ik vroeg mij wat af. Met de action early kan je eerder testen omdat hij al minder hcg waarneemt maar wanneer er genoeg hcg in je urine zit zodat ook de gewone hem opneemt zijn er dan nog verschil in testen? Of worden ze dan beide net zo donker? Dus bijv bij 50 hcg kleuren ze hetzelfde? Of is dan de early altijd nog wat donkerder? Bedankt!
Ik testte met de gewone al duidelijk positief op 8dpo en deze liep ook snel per dag donker op! Early heeft vaak valse strepen. Of er verschil qua donkerheid in zit weet ik niet want dat heb ik niet zelf geprobeert maar zoals ik wel eens las maakt dat niks uit
Tussen de eerste early/normaal op middag zat een half uurtje tijd ofzo. Omdat ik alle horror verhalen over de early hoorde dus toen nog maar de gewone gedaan. Let op deze testen waren wel al droog.
Bedankt voor alle reacties! Dan ga ik niet ook nog een testen met de gewone. Hij is op deze duidelijk genoeg
Ik vond er wel verschil inzitten. Met de early had ik een duidelijke lijn en met de gewone een vage tuurlijn, dag erna was die wel duidelijker met de gewone