Action early verschil action gewoon

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door KaatjeB, 8 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaatjeB

KaatjeB Actief lid

29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    Hi allemaal,

ik vroeg mij wat af. Met de action early kan je eerder testen omdat hij al minder hcg waarneemt maar wanneer er genoeg hcg in je urine zit zodat ook de gewone hem opneemt zijn er dan nog verschil in testen? Of worden ze dan beide net zo donker?
    Dus bijv bij 50 hcg kleuren ze hetzelfde? Of is dan de early altijd nog wat donkerder?
    Bedankt!

2. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ik testte met de gewone al duidelijk positief op 8dpo en deze liep ook snel per dag donker op! Early heeft vaak valse strepen.
    Of er verschil qua donkerheid in zit weet ik niet want dat heb ik niet zelf geprobeert maar zoals ik wel eens las maakt dat niks uit

3. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Met mijn ervaring zeg ik dat het qua streepjes niets uitmaakt.

4. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.255
    12.631
    113
    Vrouw
    Tussen de eerste early/normaal op middag zat een half uurtje tijd ofzo. Omdat ik alle horror verhalen over de early hoorde dus toen nog maar de gewone gedaan. Let op deze testen waren wel al droog.

5. KaatjeB

KaatjeB Actief lid

29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    Bedankt voor alle reacties! Dan ga ik niet ook nog een testen met de gewone. Hij is op deze duidelijk genoeg :D

6. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ik vond er wel verschil inzitten. Met de early had ik een duidelijke lijn en met de gewone een vage tuurlijn, dag erna was die wel duidelijker met de gewone :)

Deel Deze Pagina