Action early VS normaal

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BMZ, 28 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Dames help! Net toch nog een Kruidvat gedaan en heb weer een streepje? Dit terwijl de action van vanmorgen echt negatief was (nieteens een tuurstreep). Ben ik nou zwanger of niet? Snap er niks meer van. Of ik zie streepjes vliegen, zien jullie ze ook? Foto van 3 minuten en 10 minuten na de test

Bijgevoegde bestanden:

Babylovebaby, Citroentje93 en Loveblooms vinden dit leuk.
  2. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Ik zie de streepjes wel! Misschien test je in de middag beter als in de ochtend? Heb je nog een action test die je nu kunt doen?

BMZ vindt dit leuk.
  3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik zie ze ook! Zoals ik zei: echte middag tester :p

Ben benieuwd naar morgenmiddag! Dan is hij echt wel duidelijk

BMZ vindt dit leuk.
  4. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Nee helaas niet.. Ik krijg wel straks nog een predictor binnen, maar heb verder alleen nog 2 stuks van de Kruidvat liggen. Wel gek, want mijn urine was vanmorgen best "donker". Morgenochtend moet er wel echt iets zijn toch op de kruidvat?

5. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    In de ochtend bevat je urine vaak veel afvalstoffen en zit er minder meetbare HCG in. Het zou dus best kunnen dat je kruidvat morgen in de ochtend weer lichter is dan nu en dat onzekerheid gaat geven. In het prille begin van de zwangerschap kan ochtend echt behoorlijk verschillen met middag en avond.

Ik zou dus morgenochtend geen kruidvat doen maar wachten tot de middag. Kun je niet wachten (geloof me dat snap ik) dan zou ik testen in de ochtend maar ook in de middag om de oploop realistisch te kunnen beoordelen.

Als je straks wat verder bent dan zul je zien dat het niet veel meer uitmaakt op welk moment van de dag je test en zullen de ochtend testen ook goed zichtbaar zijn, ik denk dat je een middagtester bent en in het prille begin dus beter in de middag kunt testen.

6. Stphax

Stphax Lid

28 nov 2021
    63
    75
    18
    Vrouw
    Ik zie ook een tweede streepje hoor. Bij mij waren de kruidvattesten het eerst duidelijk (predictor heb ik niet gebruikt). Probeer eens een foto te maken op macrostand op je smartphone?
    Ik heb mijn eerste positieve test even in bijlage gezet voor je om te vergelijken.

Bijgevoegde bestanden:

7. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Mijn telefoon heeft geen macrostand zie ik! :( Zit ook echt steeds te kloten met die foto's maken, haha. Wat een mooie test had jij!

8. Loveblooms

15 aug 2022
    99
    51
    18
    Vrouw
    Heb je de predictor toevallig nog gedaan? Ik zie op al je testen een streepje

9. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Die komt nog haha pff, nog 12 stops voor ons huis.

Loveblooms vindt dit leuk.
  10. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Predictor is weer negatief (terwijl deze veel gevoeliger is dan de Kruidvat). Ben echt helemaal in de war. o_O

11. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Kruidvat nu weer een licht streepje (dit is binnen afleestijd). Hoe kan dit nou allemaal? En dan die predictor negatief?

Bijgevoegde bestanden:

12. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    En dit was mijn predictor van gisteren

Bijgevoegde bestanden:

13. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Ik denk dat je niet zwanger bent, aan de hand van deze vage testen allemaal.

BMZ vindt dit leuk.
  14. Faith22

Faith22 Actief lid

27 jul 2022
    431
    404
    63
    Vrouw
    Dit soort testen kunnen je echt gek maken he! Ik denk dat je zwanger was, maar het is helaas niet blijven plakken. Ik herken dit proces van lichte streepjes met weinig oploop helaas ook. Waarschijnlijk een biochemische zwangerschap.

BMZ vindt dit leuk.
  15. Kardemom

Kardemom Lid

29 jul 2022
    16
    9
    3
    Vrouw
    Hoe graag ik ook voor je wil, ik zie hier geen streepje :(

BMZ vindt dit leuk.
  16. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Ik denk inderdaad dat het een biochemische is geweest! Heb nu ook super erge buikpijn. Hopelijk word ik snel ongesteld want die buikpijn is echt niet fijn :(

17. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Ik ben één dag te vroeg ongesteld geworden. Kreeg net ineens een paar uur hele erge krampen en nu bloedverlies. Hopelijk volgende maand beter..

18. Faith22

Faith22 Actief lid

27 jul 2022
    431
    404
    63
    Vrouw
    Heel veel sterkte ❤️

19. Zuremat

Zuremat Bekend lid

5 jan 2021
    502
    730
    93
    Vrouw
    Spannend! Het is jullie van harte gegund, dus ik duim mee :)

20. Zuremat

Zuremat Bekend lid

5 jan 2021
    502
    730
    93
    Vrouw
    Sterkte!

Deel Deze Pagina