Kan dit of niet ??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jennifer14, Nov 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jennifer14

Sep 20, 2011
    51
    0
    0
    Hoii allemaal..

In september had ik mijn eerste controle en bleek het hartje niet te kloppen. Ik heb toen de pillen geprobeerd, 2 weken later nog steeds niet helemaal schoon.. nog een keer pillen.. wederom niet geluk..
    op 13 oktober ben ik gecurreteerd. Mijn eerste menstruatienhad ik 7 november. Ik had die dag ook een controle bij de garnecoloog en omdat ik toen was lichtjes bloed verlies had zei zij het kan idd je menstuatie zijn.
    Die dag kwam er ook meer bloed verlies en de dagen erna ook dus klopt menstruatie..
    nu is het vandaag 14 november en geen bloed verlies meer.. maar had wel wat bruin verlies gisteren.. opeens vanochtend buikpijn alsof ik mijn ovulatie kon voelen.
    Totaal niet zoals het hoort dacht ik.. maar ik dacht ach laat me gew toch ff checken dmv een ovulatie test en ja hoor vet positief

Dit kan toch helemaal niet ? Ik had gister nog bruinverlies aan mijn tampon maar niks meer bij t afvegen.. ik ben een week geleden ongesteld geweest.. Is dit niet raar ?

Help want ik schrik hier een beetje van!

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Zou even een zwangerschapstest doen, en hou bloedverlies strak in de gaten..

3. zasu

zasu Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,486
    1
    36
    Als 7 november dag 1 was zit je nu dus op dag 8 na een positieve ovutest heb je je ei tussen de 24-48 uur dus op dag 9/10.
    Dan zou je een cyclus van ongeveer 24 dagen hebben niet heel raar dus.

4. Jennifer14

Sep 20, 2011
    51
    0
    0
    Ik had vanochtend krampen in mijn buik vandaar dat ik dus ging testen.. is mijn ovulatie dan al niet geweest als ik die krampen voel??

5. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Normaal gesproken voel je die krampen vooral als het eitje groeit. Op het moment dat hij is gesprongen is de pijn / kramp weg

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Krampen, pijn betekent vaak de laatste groeisourt van het eitje

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt, waarna na een paar dagen je daadwerkelijke eisprong plaatsvindt waar je veelal niks van merkt. Dat zou dus exact overeenkomen met je ovulatietest.

Share This Page