Ik zit nu 4 dagen voor NOD en heb deze ochtend ermee getest, deze was hartstikke negatief. Moet ik er vanuit uit dat ik sowieso ni zwanger ben of is er nog een kans?? Heeft er iemand mee eerst negatief gestest en daarna toch positief??
Hier precies t zelfde. Vanochtend en eergister ochtend de early test van action negatief. Vandaag was ook 4 dagen voor mijn nod. Morgen met 3 dagen voor nod de gewone van action testen maar ik ga weer uit van negatief. Ik kan gewoon niet wachten tot woensdag...
Ziet er toch veel belovend uit hoor! Mijn early action test van gistere was spierwit dus niks van vlek en vaag lijn. Mijn 👍👍 draaien voor u
OW echt ik dacht dat het ook een early was, ale dan zijn zedis toch niet zo gevoelig als de gewone test van action? Wanneer is het je NOD?
Deze lijkt positief, maar het is niet netjes om het in ts dr topic te vragen. Zag dat je al in meerdere andere topics erom vraagt. Gewoon je nod even afwachten meid en hopelijk lopen ze op! On topic, niet iedereen maakt even snel hcg aan. Zolang je niet ongesteld bent , is er nog kans. Gewoon over 2 dagen nogmaals proberen
Was niet de bedoeling zo wilde alleen de miine aan haar laten zien hopelijk die van haar morgen ook zo