Ik begrijp er niks van

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Thinkpositive, Jun 3, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Thinkpositive

Jan 13, 2017
    68
    1
    8
    .
    Hasselt
    Hoi,

Ik zit met volgende situatie;
    17 dagen geleden ben ik ongesteld geworden (zoals gewoonlijk).
    Nu voel ik me al 3 dagen erg misselijk, heb lage rugpijn, heb ik het gevoel dat ik moet braken, gevoelige tepels en krampen/steken zoals bij mijn menstruatie.

Bij mijn ovulatie heb ik normaal wel wat rugpijn maar niet al de rest zoals ik het nu heb.
    Een zwangerschapstest heb ik nog niet gedaan omdat ik dus gewoon ongesteld ben geweest.

Ik ben niet meer zo actief bezig met zwanger worden (als het komt dan komt het, komt het niet dan wachten we nog wel) dus schijnzwanger zal ik ook niet zijn.

Vanwaar zouden deze klachten kunnen komen?

2. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    In theorie: op dag 12 je ovulatie gehad (eerder dan normaal) en nu de eerste verschijnselen? Ik had ze ook erg vroeg al.
    Of je menstruatie was schijn en nu 6 weken zwanger?
    Of je lichaam doet gewoon een keer raar. Gebeurt ook vaker.

Nu testen kan optie 2 bevestigen/ontkennen. Over een week testen ook optie 1. Anders is het gewoon afwachten! Spannend altijd he...

3. Thinkpositive

Jan 13, 2017
    68
    1
    8
    .
    Hasselt
    Mijn cyclus is nogal onregelmatig (24-55 dagen) dus het zou in principe wel kunnen dat mijn eisprong wat vroeger is geweest.
    Ik heb uit gewoonte wel de dag dat m'n menstruatie gestopt was een test gedaan en die was dus negatief.
    Maar het zou natuurlijk wel kunnen dat de waardes toen nog niet hoog genoeg waren.
    Zwanger betwijfel ik, we zijn nu ongeveer 2.5 jaar aan het proberen maar nog nooit een zwangerschap gehad.
    Ik denk dat het gewoon afwachten zal worden, mischien over een week nog eens testen om zeker te zijn?

4. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Wellicht komt je eisprong er toch aan? Ook ben ik wel eens vlak na mijn eisprong misselijk geweest

5. Thinkpositive

Jan 13, 2017
    68
    1
    8
    .
    Hasselt
    Dat is zeker een optie;
    Maar ik vind het vreemd dat de kwaaltjes net hetzelfde zijn als wanneer ik ongesteld ben.
    Daarom twijfel ik tussen eisprong, zwangerschap of gewoon ziek, dat kan natuurlijk ook.
    Zal het toch even moeten afwachten denk ik.

6. applejo

applejo Bekend lid

Jan 14, 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Heb je ovulatietesten gedaan oid of getemperatuurd? Wat onzeker zeg..

7. Thinkpositive

Jan 13, 2017
    68
    1
    8
    .
    Hasselt
    Daar ben ik mee gestopt op aanraden van onze gynaecoloog en ook omdat ik altijd heel duidelijk voel wanneer ik mijn eisprong heb.
    Temperaturen was voor mij geen optie omdat mijn cyclus onregelmatig is.
    Heb hier wel nog een aantal dozen met testjes liggen, mischien toch maar eens 1 proberen

8. Thinkpositive

Jan 13, 2017
    68
    1
    8
    .
    Hasselt
    Ovulatietest geeft negatief aan.
    Zal dus toch wat anders moeten zijn..

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,017
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Aanhezien je dus altijd je ei zegt te voelen en dat nu nog niet gevoelt hebt (anders had je wel geweten dat je na ei zat) denk ik toch dat je ei nog moet komen en he nu wellicht wat grieperig bent ;)

Share This Page