Bekijk bijlage 571993 hallo allemaal! Ik ben deze keer begonnen met ovulatietesten, nu weet ik er nog niet heel veel van. Het lijkt mij dat die van vanmiddag positief was? Als het zo was wanneer ben je dan precies het meest vruchtbaar, en wanneer begin je dan met 1dpo? Groetjes!
Eigenlijk moet de test-streep donkerder zijn dan de controle-streep, maar op basis hiervan durf ik wel te zeggen dat je lh-piek hier vlak voor of na was. Voor de zekerheid zou ik nog wel een paar dagen door testen. Je eisprong komt ongeveer 24-48 uur na je lh-piek. De dag na je eisprong is 1 dpo. In dit geval zou ik van het volgende uitgaan: Dag 13: lh-piek Dag 14: eisprong Dag 15: 1 dpo Ik zou op dag 13 en 14 vrijen! Dan liggen de zaadjes te wachten op het eitje!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En bedankt voor de uitleg! We hebben op dag 10,12 en 13 gevreeën. Dus dat waren wel kansvolle dagen dan toch?
Dank je wel en graag gedaan! Volgens mij is dat prima! Dan liggen de zaadjes in ieder geval te wachten als het eitje langs komt!
Ik durf hem nog niet positief te noemen... normaal moet de test streep donkerder zijn... echter ik ken deze testen niet. Dus ik zou de gok zeker wagen en het gezellig maken. Maar nog wel een dag of 5/6 door testen
Zou het kunnen dat hij over een paar dagen weer oploopt dan? Omdat de test van vanavond bij geen streep meer was..
Kan, hier ook wel eens gedacht dat de knaller er aan kwam, en dan ineens weer de volgende dag zo licht dat ik een vergroot glas nodig had en dan 2 dagen later ineens de echte officiële knaller zomaar uit het niets. Tip ik zou wel 2x op een dag testen. Ik deed altijd rond 12:00 en 19:00 zodat ik de piek niet zou missen.
Iemand nog enig idee wanneer mn eisprong waarschijnlijk was(of nog komt)? Vanaf gister wel een zeurend gevoel onder in mn buik, wat ik elke maand voel rond deze tijd. Meestal volgt er dan nog een paar uur van echte kramp, alleen die heb ik nu nog niet gehad.