Na in januari een miskraam echt onzeker en snap dat niemand een glazenbol heeft maar vanmorgen een test gedaan ( 1 en 15 min daar voor ook geplast) lichtere test dan eergisteren. De test van eergisteren had ik in de middag gedaan. Maar zou dat echt verschil mogen maken?
Heel eerlijk voelt het niet oke. Herken dit ook niet van mijn andere zwangerschappen. Daar heel snel positief en op nod stukken scherper dan dit. Dit loopt af in kleur. Althans de predictor en dat voor 100% zeker nod Eerste foto: predictor eergister en straks Tweede foto: Kruidvat eergister en straks
Hmm. Het KAN wel degelijk verschil maken of je in de ochtend test of in de middag. Of dit bij jou ook het geval is, durf ik (nog) niet met zekerheid te zeggen. Aflopende tests geven mij een onprettig voorgevoel, maar ik denk dat er echt nog een test gedaan moet worden voordat je conclusies gaat trekken. Want het KAN wel aan de concentratie liggen, omdat het in jouw geval nog om kleine hoeveelheden HCG gaat. Ik zou morgen nog eens testen.
Ik ben wel meer een middag/avond tester maar had dan wel bij predictor minimaal gelijke streepjes verwacht ondanks deze in de ochtend. Ook vind ik ze erg lichtjes voor NOD... Pfff wat een kak gevoel dit zeg.... Bedankt voor het meekijken ❤
Maar als je al 15 min voor die test ook al hebt geplast vind ik dat niet meer dan logisch dat de test dan licht is. Er is dan totaal geen opbouw van hcg.
Het kan wel degelijk, er zat bij mij ook echt een groot verschil tussen de ochtend en de middag test. Ik hoop voor je dat dit ook het geval is voor jou, want ik kan me goed voorstellen dat deze testen met zo'n verschil je onzeker maken. Ik duim voor je!
Bij mij hebben aflopende testen helaas nooit iets goeds betekent Ik zou morgenochtend weer testen om te zien of die test ook echt afloopt in vergelijking met de test van die ene ochtend.
Gezien het feit dat je met predictor test(die vaak een duidelijke oploop hebben) en dat je al een dag hebt overgeslagen, lijkt me dit idd niet heel goed.
Ik vind ze duidelijk hoor en de bovenste predicator is opgedroogd en daardoor volgens mij duidelijker dan de nieuwe.. en de onderste testen zie je wel duidelijk oploop
Ik zie op je kV denk ik wel een oploopje. Alleen als ik eerlijk antwoord geeft maak ik me wel wat zorgen gezien de predictor. Maar goed het maakt bij sommige vrouwen heel erg veel verschil of ze ochtend, middag, avond testen. Daarnaast kan het hcg nu ook nog redelijk schommelen. Ik hoop gewoon dat het de laatste 2 redenen kunnen zijn. En dat hij gewoon weer mooi gaat oplopen over een dag of desnoods 2 dagen
De predictor hieronder is de express. Boven van kwartier geleden.. En daarnaast de Kruidvat van vanmorgen en van vanmiddag... Predictor zegt echt foute boel vermoed ik.
Wat naar dat je je er rot over voelt.. je hoopt natuurlijk op loop te zien.. Zou het wat kunnen zijn om de komende dagen (eigenlijk om de dag natuurlijk maar dat is misschien lastig) met dezelfde test op hetzelfde tijdstip te testen zodat je de oploop echt kan beoordelen?
Hm ik heb helaas een slechte ervaring met aflopende testen. Hopelijk geld dat voor jou niet, duim voor je!
Dat was ook het idee van mijn man. Maar heel gek is dat mijn gevoel (of is het stiekem mijn angst?) al zegt dat het foute boel is. Vond de testen maar traagjes oplopen.... geen knaller op nod enz Bah ja heel vervelend gevoel. De 4e miskraam in mijn leven
Het kan natuurlijk zijn dat je een middag tester bent ipv ochtend tester. Heb het nogal gezien. Hoop het voor je, maar zeker kunnen we er natuurlijk niet over zijn. Morgen of overmorgen nog eens testen, duim met je mee!
het zou natuurlijk kunnen dat je gevoel klopt (wat ik niet hoop), maar je kunt nu niet meer doen dan afwachten. En dat is kut