Indrooglijntje action en k2v5?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Tioman, Apr 3, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tioman

Tioman Actief lid

Nov 27, 2016
    442
    700
    93
    Maandag een half uur nadat ik de test van de action had gedaan kwam er een indrooglijntje. (Zie foto.) Dinsdag negatief getest...

Attached Files:

2. Tioman

Tioman Actief lid

Nov 27, 2016
    442
    700
    93
    En vandaag weer een indrooglijntje een half uur na de test. Dit keer k2v5....

Wie heeft dit ook gehad? Ik heb het onder de kraan gehouden maar het streepje blijft staan. Kan ik toch zwanger zijn ondanks negatieve test gisteren?..

Ik snap er niks meer van iig...

Morgen nog maar eens testen denk ik..

Attached Files:

3. Kelsey

Kelsey Bekend lid

Sep 29, 2011
    562
    292
    63
    In principe mag je ze niet meer aflezen na de afleestijd. ik zie ze ook wel maar zou morgen nog een keer testen en dan echt binnen de afleestijd aflezen. Misschien een predictor proberen. Hoop voor je dat je zwanger bent:)

4. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

Oct 9, 2014
    649
    384
    63
    Binnen de afkeestijd aflezen en niet de test openmaken. Evt een andere merk test proberen voor de zekerheid. Ik zie wel een streepje maar doordat het open gemaakt is en je ook nog eens wisselend pos en neg test, zou ik een andere test proberen.

Hoop dat je alsnog zwanger bent!

5. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

Mar 27, 2019
    803
    957
    93
    Female
    Bij de action heb ik altijd een indroogstreepje en over de kv2v5 hoor ik alleen maar slechte verhalen eigenlijk . Ik weet niet hoeveel dpo je bent,maar zou de komende dagen nog ff doortesten.als dit van de hcg is, word dat snel duidelijk;)

6. Tioman

Tioman Actief lid

Nov 27, 2016
    442
    700
    93
    Oh jammer.. :(

7. Gabija

Gabija Lid

Mar 12, 2019
    79
    43
    18
    Even testen met ochtendurine, binnen de afleest tijd aflezen. Dan weet je het zeker :)

Kleinbeginnen likes this.
  8. joepy

joepy Fanatiek lid

Oct 12, 2017
    1,443
    952
    113
    Female
    Ze zijn best duidelijk maar vanwege dat het streepje later pas kwam geeft aleen een nieuwe test antwoord op je vraag.

9. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Vervelend hè al die indrooglijntjes :( Met welk merk testen heb je negatief getest dan?

10. Tioman

Tioman Actief lid

Nov 27, 2016
    442
    700
    93
    Ja echt heel irritant die indrooglijntjes.. Vooral omdat die van de Kruidvat echt een roze kleur heeft... Dan krijg ik stiekem (onterecht) toch een beetje hoop.. :oops:

Ik heb negatief getest met de action en de trekpleister 2v5. Maar die had ik gelijk weggegooid zonder later nog goed te turen (en het vuilnis is inmiddels al opgehaald). Anders kon ik nog eens in de prullenbak graaien... Hahaha :roflmao:

Share This Page