Hoi! 24 feb 10.000 eenheden pregnyl gespoten, en vorige week woensdag een terugplaatsing gehad van een blasto. Gisteren was ik 10 dpo en had ik een heeel licht schaduw streepje, ik dacht nog van de pregnyl. Vandaag is hij donkerder maar nog steeds heel licht voor 11 dpo? Zijn First response testen. Wat is jullie mening? Bovenste is 10 dpo en onderste 11 dpo.. Bekijk bijlage 681471
Als het pregnyl was, zou er geen oploop zijn (als je met zelfde urine hebt getest). Dus dit lijkt me eigen hcg. Zelf geen ervaring met first respons, dus over de dikte van het lijntje kan ik niets zinnigs zeggen. Ik duim in ieder geval voor je!
oplopende hcg 12/13 dagen na pregnyl is geen pregnyl dan zouden de testen aflopen i.p.v. oplopen! Ik heb ervaring met deze testen en de oploop is zeker mooi. Je weet niet wanneer het ingenesteld is. Blasto is een 5 daagse toch? Je zit nu 6 dagen na terug plaatsing. Ik had 4 dpo de innesteling en testte 7 dpo een lijntje zoals jou eerste test en 8 dpo een lijntje zoals je tweede test. Heb nog even een foto gemaakt van alle testen opgedroogd Dus als je terugplaatsting 6 dagen geleden was zou de innesteling ongeveer rond vrijdag zijn geweest op 7dpo voor jou. Veel eerder kan natuurlijk ook niet omdat het pas op 5dpo in je lijf is ingebracht. Dus ik vind dit een prima uitslag voor deze termijn. Ik ben zeer hoopvol. Beide foto's zijn op 3 min
Ik vind dit er zeker wel hoopvol uitzien Ga je morgen weer testen? ik hoop een mooie test te zien dan ❤️
Bekijk bijlage 681587 Hij is opgelopen! Super spannend weer. Nu 12 dpo. Hopelijk blijft het plakken. Ik hoop het zo!!!