Ovulatietesten niet donkerder dan dit...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kuonah, Apr 6, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kuonah

kuonah Actief lid

Feb 23, 2017
    213
    120
    43
    Female
    Leidschendam
    Hoi allemaal,

Op de foto kunnen jullie mijn ovulatietesten zien van de afgelopen dagen. Voor deze 4 testen had ik alleen maar witte testen, die heb ik weggegooid en staan dus niet op de foto. Mijn testen worden echt niet beter dan dit.. Wanneer zal mijn eisprong zijn? 24-48 uur na die van gister? Onderste 2 testen zijn van vanmorgen en daarnet.

Dank voor het kijken!

Attached Files:

2. angelina85

angelina85 Actief lid

Oct 25, 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    Ik denk dat deze nog negatief zijn. Maar ben geen expert sorry

3. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

Jun 11, 2011
    939
    9
    18
    Female
    Offficieel zijn ze nog negatief, maar ik moet zeggen dat ze bij mij ook niet donkerder werden.

4. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Ze zijn officieel niet positief, maar als ik uit deze moet kiezen dan is de bovenste het donkerst. En zou je die aan kunnen houden (24-48 uur). Ik zou voor de zekerheid nog wel even door testen, het kan wel zo zijn dat je opeens nog een knaller hebt uit het niets! Ook als de testen weer aflopen! Alvast veel klus plezier😉

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bent maar kort geleden gestopt met de pil. Kan goed zijn dat je eisprong nog (lang) niet in aantocht is. En je dus een langere cyclus hebt.

Ik zou nog minimaal een week door testen. Weet niet op welke cyclus dag je nu zit?

Gebaseerd op een cyclus van 31 dagen kun je je eisprong verwachten vanaf dag 13 tot en met dag 21 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen.
    Je bent cyclusdag 21 dus al ver voorbij?

Dit zijn negatieve testen welke niks zeggen over een eisprong. Het gevaar er maar vanuit te gaan dat je eisprong is geweest met deze negatieve testen, is dat je je eisprong mis zult lopen........:(

6. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Deze zijn allemaal negatief helaas. Ik zou door blijven testen.

7. marlyj80

marlyj80 Actief lid

Jul 16, 2016
    498
    1
    18
    Misschien doen de testen het niet goed bij je? Ik had telkens negatieve testen met de ovulatietesten van de action terwijl z&k en CB positief gaven.... Of je hebt​je piek nog niet gehad...

8. kuonah

kuonah Actief lid

Feb 23, 2017
    213
    120
    43
    Female
    Leidschendam
    Ik test dan voorlopig nog even door! Zijn om de dag aan het klussen, maar wilde meer inzicht in mijn cyclus krijgen dus vandaar de testen. @behappy, vandaag is cyclusdag 21.
    Dank jullie voor jullie snelle antwoord!:)

9. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    Ik heb met de action deze maand ook geen piek gevonden. ben op dag 9 begonnen terwijl mijn ei pas rond dag 15-16 komt.. wilde hem niet missen ;) vanaf dag 12 toch maar 2 keer per dag omdat mijn piek altijd maar kort is. op dag 17 temperatuur gecontroleerd en die was al 37.2 en is hoog gebleven. denk dus een eisprong zonder duidelijke strepen op de action testen. was voor het eerst met action... lekker goedkoop... maar ja in dit geval goedkoop is duurkoop. Ik zou wel om de dag klussen als ik jou was maar zeker ook doortesten zoals de andere dames aangeven

Share This Page